Zagłębiowskie Forum Komunikacji Miejskiej
Forum dyskusyjno-informacyjne
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Zagłębiowskie Forum Komunikacji Miejskiej Strona Główna
->
PKM Sosnowiec
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Wybrani przewoźnicy komunikacji miejskiej w GOP
----------------
PKM Sosnowiec
PKM Jaworzno
PKM Katowice
PKM Tychy
Tramwaje Śląskie SA
Pozostali przewoźnicy
Dział ogólny KZKGOP
Pozostałe
----------------
Rózne
Autobusy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Witja
Wysłany: Nie 15:04, 10 Gru 2006
Temat postu:
No i tunel otwarty - relacja z otwarcia na naszej stronie. Tymczasem nie widać planów usunięcia którejkolwiek linii z przystanku Hotel Novotel...
aso
Wysłany: Sob 23:04, 09 Gru 2006
Temat postu:
Witja napisał:
Jakoś w MZK Tychy dało się to zrobić i E-1 nie staje przy Hotelu Novotelu i nikt z tego powodu nie protestuje w siedzibie MZK... A E-1 sobie tunelem nie może pojechać, więc nadrabia tylko około 1 minuty...
Prawie nic nie nadrabia. Robiłem w tym roku pomiary
) Natomiast E-1 jest duuużo droższy i stąd nie zabiera studentów.
Witja
Wysłany: Sob 22:15, 09 Gru 2006
Temat postu:
To też zależy - w szczycie niektóre autobusy (choćby to 825) jadą już pełne, więc ci pasażerowie co chcą wsiąść przy Novotelu mogą pojechać np 815... Naprawdę przydałyby się linie, które są naprawdę ekspresowe, można by nawet rozważyć opcję większej opłąty za przejazd. Jakoś w MZK Tychy dało się to zrobić i E-1 nie staje przy Hotelu Novotelu i nikt z tego powodu nie protestuje w siedzibie MZK... A E-1 sobie tunelem nie może pojechać, więc nadrabia tylko około 1 minuty...
aso
Wysłany: Sob 22:01, 09 Gru 2006
Temat postu:
Witja napisał:
W tej chwili większe straty czasu weźmie ze sobą przystanek Hotel Novotel - linie, któe by go nie obsługiwały mogłyby jechac tunelem i w dwie minuty opuszczać Katowice...
I odcinasz od autobusu odciążającego kupę ludzi. Bo od razu rodzi się kwestia obsługi Uniwersytetu i AE. Zyskasz 2-3 minuty a stracisz kupę pasażerów.
Witja
Wysłany: Sob 21:45, 09 Gru 2006
Temat postu:
W tej chwili większe straty czasu weźmie ze sobą przystanek Hotel Novotel - linie, któe by go nie obsługiwały mogłyby jechac tunelem i w dwie minuty opuszczać Katowice...
aso
Wysłany: Sob 16:51, 09 Gru 2006
Temat postu:
Witja napisał:
aso napisał:
Skoro przystanek jest wykoprzystywany głównie w godzinach szczytu, to znaczy, że szczytówka powinna zostać (825).
No może i powinna, ale 825 jest takim expresem Katowice - Sosnowiec. Przystanek Dąbrówka Mała Skrzyżowanie też jest głównie wykorzystywany w szczycie, a jakoś 825 tam nie staje... Ja w ogóle dla 825 to bym dał na trasie z Katowice do Zagórza Osiedla tylko przystanki w Sosnowcu: Osiedle Piastów, Dworzec PKP i Środula.
Dąbrówka Mała Skrzyżowanie jest bardzo słabo wykorzystana przez cały dzień, gorzej nawet niż Novotel. A tam masz największe straty czasu. Novotel ma całkiem ładne napełnienia w szczycie, w przeciwieństwie do Dąbrówki Małej. Jeszcze raz powtórzę - podejrzyj sobie, które przystanki obsługuje "D" - to jest dobra wskazówka.
Dave
Wysłany: Śro 18:56, 06 Gru 2006
Temat postu:
No to jak 821 chcesz zostawić, a 831 nie - to czemu twierdzisz, że i 801 powinien tam stawać, bo "poza szczytem pasażerowie nie mieliby możliwości dostać się szybko z przystanku Hotel Novotel do Dąbrowy Górniczej"? 831 staje tam od wczesnego poranka do ok. 8-ej a potem od ok 13.30 do przeszło 16-ej. I styknie! A jak sobie chcą jechać do DG z Novotelu poza szczytem, to niech sobie jadą pozostałymi 800-tkami!
Najlepiej niech żaden "ekspres" tam nie staje i już - ew. tylko 821 bo to i tak juz zrąbana linia...
Już gdzieś wspominałem, że ja to bym połaczył linie 801 z 831 a nie cudował o 1 przystanek na Dąbrówce z dwoma rozkładami i numerami! Tylko w rozkładzie byłyby oznaczenia w szczycie, że 801 obsługuje przystanek na Dąbrówce (nie wiem zresztą po co, jak tam mało kto i keidy wysiada...).
PS. Gdzie jest Memphis? Łobraził się zaś?
Witja
Wysłany: Śro 15:57, 06 Gru 2006
Temat postu:
aso napisał:
Skoro przystanek jest wykoprzystywany głównie w godzinach szczytu, to znaczy, że szczytówka powinna zostać (825).
No może i powinna, ale 825 jest takim expresem Katowice - Sosnowiec. Przystanek Dąbrówka Mała Skrzyżowanie też jest głównie wykorzystywany w szczycie, a jakoś 825 tam nie staje... Ja w ogóle dla 825 to bym dał na trasie z Katowice do Zagórza Osiedla tylko przystanki w Sosnowcu: Osiedle Piastów, Dworzec PKP i Środula.
Dave napisał:
Jeżeli już tak bardzo by się miało coś zmienić, to dopuszczam tylko możliwość obsługi tego przystanku przez 821/831, 891 absolutnie się nie zgadzam!
Noo, 891 to faktycznie nie powinien stawać
Natomiast co do 801 - to jest linia "międzyszczytowa" i gdyby ona tam nie stawała, to poza szczytem pasażerowie nie mieliby możliwości dostać się szybko z przystanku Hotel Novotel do Dąbrowy Górniczej.
Ja bym sugerował tak: albo staje wszystko, albo staje tylko 821.
Dave
Wysłany: Śro 12:50, 06 Gru 2006
Temat postu:
Ja to już kiedyś się wkurzałem, że w ogóle ten przystanek włączyli do obsługi dla "ekspresów" i wyrażałem obawę, że pewnie tak już zostanie...niedługo się wyjaśni, jak to będzie.
Jeżeli już tak bardzo by się miało coś zmienić, to dopuszczam tylko możliwość obsługi tego przystanku przez 821/831, 891 absolutnie się nie zgadzam! Zresztą ten 831 też jest kwesią sporną. Pamiętajcie, że to linia "unijna", choć jeździ w dużej części po Katowicach!
aso
Wysłany: Śro 9:15, 06 Gru 2006
Temat postu:
Witja napisał:
Noo, ja to bym jeszcze jakieś 811 czy 825 usunął z tego przystanku...
Ale tak prawdę mówiąc - zobaczcie ilu ludzie jednak obecnie korzysta z tego przystanku. W godzinach szczytu na przystanku stoi około 100 osób - głównie studenci.
Skoro przystanek jest wykoprzystywany głównie w godzinach szczytu, to znaczy, że szczytówka powinna zostać (825).
Witja
Wysłany: Wto 22:52, 05 Gru 2006
Temat postu:
Noo, ja to bym jeszcze jakieś 811 czy 825 usunął z tego przystanku...
Ale tak prawdę mówiąc - zobaczcie ilu ludzie jednak obecnie korzysta z tego przystanku. W godzinach szczytu na przystanku stoi około 100 osób - głównie studenci.
diligent
Wysłany: Wto 21:48, 05 Gru 2006
Temat postu:
Tzn ja bym to widzial tak ze z Katowic jadace w strone D.G. powinny jechac tunelem co by naprawde przyspieszylo traske. Natomiast od strony D.G autobusy beda jezdzic gora wiec przystanek Hotel Novotel moglby zostac.
Do tego trzeba dodac rowniez ze KZK GOP w tej informacji podawal ze przystanek jest tylko na okres przebudowy ronda etc Wiec moga zawiesic obsluge tego przystanku. Malo tego, na tym przystanku w strone D.G naprawde malo osob wsiada...
kisiel_01
Wysłany: Wto 21:25, 05 Gru 2006
Temat postu:
Ludzie już się przyzwyczaili do tego przystanku i jeżeli ktoś będzie chciał im go zabrać, to będą protesty ze wszystkich stron. Przypuszczam więc, że pozostanie tak jak jest. Niestety...
diligent
Wysłany: Wto 20:13, 05 Gru 2006
Temat postu: Przystanek Hotel Novotel - Katowice i busy 801/821/831
Witam forumowiczow, zwracam sie do was z zapytaniem czy orientujecie sie czy przystanek "Katowice Hotel Novotel" zostanie zamkniety dla tych lini od dnia 9 grudnia kiedy to oficjalnie zostaje oddany do uzytku nowy odcinek DTS w Katowicach?
Na tym przystanku zatrzymywaly sie wlasnie 801/821/831 dlatego ze trwal remont ronda i calej tej drogi. Od 9.12 to ma sie zmienic i jak to bedzie? Jest szansa ze podane wyzej autobusy beda jezdzic tunelem pod rondem?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin