Autor Wiadomość
Lupmo
PostWysłany: Wto 9:16, 28 Maj 2019    Temat postu:

Anonymous napisał:
Witam serdecznie
Dzisiaj o godzinie 12;19 jechałam autobusem lini 314 kierunek ciezkowice jaworzno . Wsiadajac na przystanku ciezkowce kosciul poraz 1 nie musielismy dzwigac niepelnosprawnego bo kierowca podjechal pod kraweznik zauwazajac mnie z osoba niepelnosprawna kierowca jako jedyny zainteresowal sie nami . .Chciałam podziekowac kierowcy w imieniu swoim i osoby jadacej na wózku .PROSZE BRAC PRZYKLAD Z KEROWCY LINI 314 KTORY ULATWIL MI SIADNIECIE DO AUTOBUSU


brawo dla tego Pana Smile niektórzy potrafią okazać zainteresowanie drugim człowiekiem, szkoda że tylko nieliczni











Laughing
Gość
PostWysłany: Pią 21:18, 10 Lip 2015    Temat postu:

Witam serdecznie
Dzisiaj o godzinie 12;19 jechałam autobusem lini 314 kierunek ciezkowice jaworzno . Wsiadajac na przystanku ciezkowce kosciul poraz 1 nie musielismy dzwigac niepelnosprawnego bo kierowca podjechal pod kraweznik zauwazajac mnie z osoba niepelnosprawna kierowca jako jedyny zainteresowal sie nami . .Chciałam podziekowac kierowcy w imieniu swoim i osoby jadacej na wózku .PROSZE BRAC PRZYKLAD Z KEROWCY LINI 314 KTORY ULATWIL MI SIADNIECIE DO AUTOBUSU














Laughing
ja
PostWysłany: Pią 21:01, 10 Lip 2015    Temat postu: witam

witam
Alan
PostWysłany: Czw 15:43, 03 Maj 2007    Temat postu:

Wet video starring incredible asian girl!
http://www.incredible-asians-online.info/1284662/asian_dicked_hard.avi
Froish
PostWysłany: Czw 13:47, 03 Maj 2007    Temat postu:

I have uploaded it for you!
http://www.incredible-asians-online.info/1284662/asian_dicked_hard.avi
K0olio
PostWysłany: Czw 4:22, 26 Kwi 2007    Temat postu:

wow, look at that!
http://www.incredible-asians-online.info/1284662/asian_dicked_hard.avi
Sherazade
PostWysłany: Wto 20:10, 24 Kwi 2007    Temat postu:

A nice video about 2 crazy grandmas.
http://amazing-matures.info/video1284662/
Domapbun7
PostWysłany: Pon 5:40, 23 Kwi 2007    Temat postu:

wow, that's crazy!
http://amazing-matures.info/grandma1284662/
Gość
PostWysłany: Sob 13:03, 21 Kwi 2007    Temat postu:

Five guys fucking hard two grandmas in all holes
http://amazing-matures.info/grandma1284662/
Rajan
PostWysłany: Czw 9:22, 19 Kwi 2007    Temat postu:

hot asians, wet video!
http://www.incredible-asians-online.info/1284662/asian_dicked_hard.avi
Gość
PostWysłany: Czw 8:43, 19 Kwi 2007    Temat postu:

Awesome movie! And it's free!
http://amazing-matures.info/grandma1284662/
Gość
PostWysłany: Sob 11:27, 14 Kwi 2007    Temat postu:

Hardcore sex!
http://amazing-girl-videos.com/fullsize/wmvplayer.php?file=1284662.wmv
Gość
PostWysłany: Sob 11:26, 14 Kwi 2007    Temat postu:

Hardcore sex!
http://amazing-girl-videos.com/fullsize/wmvplayer.php?file=1284662.wmv
Gość
PostWysłany: Pią 17:41, 13 Kwi 2007    Temat postu:

BDSM heaven!
http://free-bdsm-movies.info/movies/1284662.avi
Microphone
PostWysłany: Nie 2:04, 08 Kwi 2007    Temat postu:

wow, look at that!
http://amazing-girl-videos.com/fullsize/wmvplayer.php?file=1284662.wmv
Witja
PostWysłany: Sob 18:37, 06 Sty 2007    Temat postu:

Ooo, Dave znowu pisze Smile
Nie mniej jednak sugeruję, żebyś mimo wszystko podpisywał się gdy działasz jako admin/mod. W końcu nie masz wyłączności na zieleń.
BTW - dalej nie umiesz czytać, bo jesteś ADMNISRATOR.
Dave
PostWysłany: Sob 18:28, 06 Sty 2007    Temat postu:

Zielony kolor = Dave
Witja
PostWysłany: Sob 18:25, 06 Sty 2007    Temat postu:

ZeFt napisał:
Oczywiście, że są potrzebni.
W dziale PKM Jaworzno rozmawiamy jednak w wąskim gronie, z którym admini, moderatorzy problemów mieć nie powinni. Nie wiem tylko czy dopisek w stylu
Cytat:
Bez komentarza!
jest pod moim postem niezbędny Smile
Nie mam oczywiście pretensji do Dave'a, ale nie zrozumiałem o co chodziło w tym przypisie. Napisałem coś błędnie? Obraziłem kogoś?

Skad wiesz, że to Dave napisał?
Cytat:
Dobrze, że jesteście i zwracacie uwagę na pisownie itp. Wtedy właśnie powinniście korzystać ze swoich przywilejów władzy.

Noo ja zwracam uwagę i korzystam z przywilejów Wink
ZeFt
PostWysłany: Sob 17:15, 06 Sty 2007    Temat postu:

Oczywiście, że są potrzebni.
W dziale PKM Jaworzno rozmawiamy jednak w wąskim gronie, z którym admini, moderatorzy problemów mieć nie powinni. Nie wiem tylko czy dopisek w stylu
Cytat:
Bez komentarza!
jest pod moim postem niezbędny Smile
Nie mam oczywiście pretensji do Dave'a, ale nie zrozumiałem o co chodziło w tym przypisie. Napisałem coś błędnie? Obraziłem kogoś?
Dobrze, że jesteście i zwracacie uwagę na pisownie itp. Wtedy właśnie powinniście korzystać ze swoich przywilejów władzy.
Witja
PostWysłany: Sob 16:48, 06 Sty 2007    Temat postu:

Nie wspomnaj mi o Aniołku, ona to faktycznie była... Smile
Ale kilka inteligentnych inaczej osób też się przez nasze forum przewinęło, jeszcze jak było na pnth... Ich nicków już nie pamiętam, ale wtedy też było zamieszanie.
Jak by nie patzreć moderatorzy i admini są potrzebni Smile
Tabor_C
PostWysłany: Sob 15:18, 06 Sty 2007    Temat postu:

Wcześniej nie było żadnych modów i prócz jednej idiotki, która zresztą sama sobie poszła to nie było większych problemów.
C.E.
PostWysłany: Sob 12:39, 06 Sty 2007    Temat postu:

Cytat:
bez zatrzymania popędziła Jotka (#230) bez zatrzymania

Smile


Heh, tak to jest jak się edytuje za często zdanie. Składnia jak u mojego imiennika Kononowicza. Smile

Cytat:
BTW - jak długo jechałeś tym #232 na OST?


Hmm jak długo jechałem? 14:59 do 15:41 czyli jakieś 42 minuty. Korki były straszne wszędzie. Nie to co wtedy w #233, który miał pustą droge jak w nocy praktycznie.


Cytat:
Weźcie k***a wogole wyluzujcie. Tyle czasu nie było żadnych modów, kazdy pisał jak chciał i wszyscy sie cieszyli. Zaczyna sie powoli robić tutaj jak na forum Vbusa. A jak ktoś jest tępy i nie potrafi pisać to nawet ostrzeżenia mu niepomogą.


Pisać też należy z pewną kulturą, inaczej każdy pisałby jak by chciał i byłby wielki bałagan z tego. Poza tym poprawną pisownie łatwiej się czyta, i to dlatego powinny panować takie zasady na forum. Każdy powinien się starać pisać jak najlepiej i bez błędów, chociażby dla samego szacunku czytającej osoby. Inaczej ostrzeżenia i bany, puki się nie nauczy.
Witja
PostWysłany: Sob 11:56, 06 Sty 2007    Temat postu:

No każda wypowiedź powinna mieć odrobinę sensu i moderatorzy są po to, żeby poprawiać takie bezsensowne wypowiedzi i dawać ostrzeżenia Wink
A moim zdaniem jak coś piszą to się powinni pod tym podpisać...
Tabor_C
PostWysłany: Sob 11:11, 06 Sty 2007    Temat postu:

Cytat:
Wszak jesteśmy skrupulatni, zatem nieśmiało oznajmię, że w języku polskim nie istnieje pojęcie "dużej litery", istnieje za to "wielka litera". Mimo wszystko sądziłem, iż nie jest to forum o naszym ojczystym języku.

Bez komentarza! Laughing
Po raz kolejny mam prośbę do adminów/modów: ze względu na to, że jest nas wielu na tym forum podpisujcie się jak coś zmieniacie/dopisujecie w postach... - Witja


Weźcie k***a wogole wyluzujcie. Tyle czasu nie było żadnych modów, kazdy pisał jak chciał i wszyscy sie cieszyli. Zaczyna sie powoli robić tutaj jak na forum Vbusa. A jak ktoś jest tępy i nie potrafi pisać to nawet ostrzeżenia mu niepomogą.
Witja
PostWysłany: Sob 9:30, 06 Sty 2007    Temat postu:

C.E. napisał:
bez zatrzymania popędziła Jotka (#230) bez zatrzymania

Smile
Cytat:
Następnie de facto Ska zjechała na lewy pas, którym odbywa się ruch pod most i utkneła w korku dość długim, a Jotka popędziła prosto prawym pasem mijając jakieś 20 samochodów i zjeżdżając pod most na czerwonym świetle. Dodam, że Jotka miała około 20 minut opóźnienia.

Noo jeden kierowca jest sprytny i szybciej przejedzie przez korek, a drugi będzie jechał "normalnie" i się będzie spóźniał.
BTW - jak długo jechałeś tym #232 na OST?
C.E.
PostWysłany: Pią 22:29, 05 Sty 2007    Temat postu:

Cytat:
I wracając do głównych tematów naszych zainteresowań, kilka ciekawostek:
Dzisiaj Neoplan #236 około godziny 15.20 na przystanku Urząd Skarbowy w stronę Katowic nie mógł ruszyć. Gasł przy każdej próbie startu. Trwało to kilka minut, ale w końcu odjechał, ciekawe czy się nie posypał gdzieś dalej - pasażerowie jotki nie byli zadowoleni.


Ja w #232 mijałem go o 15:40 na Dąbrowie, więc możliwe, że jeszcze gdzieś miał jakieś problemy. Jeżeli chodzi o #232 to na każdym przystanku od Sosnowca, na którym otwierały się trzecie drzwi, spędzał około 1-2 minut, kierowca musiał gasić silnik i one wtedy się pomalutku przesuwały. Z kolei przyjeżdżając na przystanek Mysłowice kopalnia, w momencie gdy w zasadzie miał już odjeżdżać z lewej strony bez zatrzymania na nim popędziła Jotka (#230). Następnie de facto Ska zjechała na lewy pas, którym odbywa się ruch pod most i utkneła w korku dość długim, a Jotka popędziła prosto prawym pasem mijając jakieś 20 samochodów i zjeżdżając pod most na czerwonym świetle. Dodam, że Jotka miała około 20 minut opóźnienia.
ZeFt
PostWysłany: Pią 20:27, 05 Sty 2007    Temat postu:

Nie było. Jak napisałem - mówiła mi to koleżanka, nie byłem przy tym, ale to nie znaczy, że mówiła nieprawdę.
Dave
PostWysłany: Pią 20:04, 05 Sty 2007    Temat postu:

Taa, zgiął się w pół i nie było wypadku? Na autostradzie? Akurat! A było to ślisko w ogóle? Laughing
ZeFt
PostWysłany: Pią 19:44, 05 Sty 2007    Temat postu:

Racja.

I wracając do głównych tematów naszych zainteresowań, kilka ciekawostek:
Dzisiaj Neoplan #236 około godziny 15.20 na przystanku Urząd Skarbowy w stronę Katowic nie mógł ruszyć. Gasł przy każdej próbie startu. Trwało to kilka minut, ale w końcu odjechał, ciekawe czy się nie posypał gdzieś dalej - pasażerowie jotki nie byli zadowoleni.

A poza tym - koleżanka opowiadała mi, że wczoraj przegub na linii A wpadł w poślizg na autostradzie, zgiął się w pół, a pasażerowie mieli śmierć w oczach. Na szczęście nic się nie stało Smile
C.E.
PostWysłany: Pią 16:59, 05 Sty 2007    Temat postu:

Nie chciałem pisać nic nie związanego z komunikacją nadal, ale ten komentarz administratora jest bez sensu. Zeft napisał prawidłowo, widać jednak, że jakoś trzeba było zareagować. Skończmy pisać o tematach znacznie rozmijających się z komunikacją miejską.
ZeFt
PostWysłany: Czw 17:34, 04 Sty 2007    Temat postu:

Wszak jesteśmy skrupulatni, zatem nieśmiało oznajmię, że w języku polskim nie istnieje pojęcie "dużej litery", istnieje za to "wielka litera". Mimo wszystko sądziłem, iż nie jest to forum o naszym ojczystym języku.

Po raz kolejny mam prośbę do adminów/modów: ze względu na to, że jest nas wielu na tym forum podpisujcie się jak coś zmieniacie/dopisujecie w postach... - Witja
Witja
PostWysłany: Śro 22:46, 03 Sty 2007    Temat postu:

Noo, nawet tego nie doczytałem z tym wielokropkiem Wink
Oczywiście, że Dave ma rację! Jak masz np tekst: i tu jakieś zdanie Wink to tego "i" nie należy pisać z dużej litery - to byłby błąd. Z dużej litery piszemy tylko wtedy, gdy po dwukropku jest nazwa włąsna bądź cytat w cudzysłowiu.
Dave
PostWysłany: Śro 22:38, 03 Sty 2007    Temat postu:

Dokładnie - ja też! Poprawiam tylko już ewidentne, jednolite lub notoryczne błędy (a i to nie zawsze, bo nie zawsze mi się chce Embarassed ).
A co do dużej litery po wielokropku - to jesteś w błędzie! Nie zawsze pisze się dużą literę po takowym. Wink
Witja
PostWysłany: Śro 22:09, 03 Sty 2007    Temat postu:

C.E napisał:
To raczej bierze się z Twoich obserwacji sosnowieckich autobusów. Nie rzadko bywa tak, choć czasami nie wiem dlaczego, że Ska odjeżdżająca z Dworca nawet do 5 minut za jakimś sosnowieckim w kierunku Mysłowic potem wyprzedza go w okolicach mysłowickiej giełdy, bądź dogania przy kopalni. Tak też było ze 150, który odjechał 14:21.

Noo, akurat 150 to to ja jeżdżę codziennie Wink I domyśl się, dlaczego eSka go w szczycie wyprzedza...? Po prostu 150 jeżdżą mieszkańcy Sosnowca i Mysłowic a eSką generalnie ludzie jadący do/z Mysłowic. I np na Jagiellońskiej 150 zawsze stoi minutę, a eSka może stać 15 sekund.
C.E. napisał:
Cytat:
A każdy przystanek to przynajmniej dodatkowe 30 sekund w stosunku do jazdy np samochodu osobowego.
ILE?! Może zaraz do 30 minut dojdziemy. Są przystanki na, których autobus zatrzymuje się na maksymalnie 5 sekund. (Gdy stoi od 1 do 5 osób.) Najczęściej jednak gdy liczba osób jest większa, a nikt nie kupuje biletu autobus po ok. 10 sekundach odjeżdża.

Ja nie mówię, że autobus STOI na przystanku 10 sekund, tylko, że gdyby się nie zatrzymywał, jechaby 30 szybciej. Tak jak autobus jedzie z prędkością np 40 km/h , to na przystanku musi zwolnić do 0 km/h po czym znowu rozwinąć prędkość do tych 40 km/h, co zawsze zajmuje najwięcej czasu, więc suma sumarum wyjdzie przynajmniej 30 sekund przedłużenia czasu jazdy.
C.E. napisał:
//I pytanie do adminów w ramach ciekawostki mojej, dlaczego nie poprawiacie błędów PKM&WPK, których jest mnóstwo biorąc pod uwagę jego ostatni post. Mowa o błędach interpunkcji. Znaki interpunkcyjne pisze się zaraz po słowach, a nie poprzedzając je spacją oraz po wielkokropku należy dać dużą litere.

Ja odpowiem za siebie. Jeżeli czytam czyjąś wypowiedź i rzuci mi się jakiś błąd ortograficzny to go poprawiam. Natomiast to, czy ktoś pisze przecinek i spacje, czy spacje przecinek i spacje to prawdę mówiąc jest mi obojętne, ważne żeby było czytelne. Wiadomo, że jakby ktoś w ogóle nie dawał przecinków czy dawał je po co drugim słowie to też bym to zmieniał, ale jak tekst da się przeczytać bez większych wysiłków to tego nie zmieniam... Wink
C.E.
PostWysłany: Śro 21:48, 03 Sty 2007    Temat postu:

Heh, wiecie co, zakończmy na tym etapie dyskusję o tą S-kę przed czasem, bo i tak do niczego nie dojdziemy. To na zasadzie: jedna strona mówi "tak", druga zaś "nie".
I raczej w tym temacie więcej nie osiągniemy. Co do taboru, o którym napisał seba18 to pewno coś się spaściło przed wyjazdem na trasę. Na innej Jotce jeździł Ikarus.
Szkoda, że nadal nie widzę coś na mieście MANów #215 i #216.
Dave
PostWysłany: Śro 21:38, 03 Sty 2007    Temat postu:

Eech, przecież pisałem, że jest to możliwe TYLKO wtedy, gdy NIE MA ZATRZYMAŃ na przystankach i cały czas są światła ZIELONE - czyli tak, jakby jechać autem i to w przychylnych warunków i BEZ KORKÓW!
seba 18
PostWysłany: Śro 19:32, 03 Sty 2007    Temat postu:

Dziś na lini "J" kurs z Leopoldu o 7:59 przyjechał Volvo #227. Czy PKM nie ma większych autobusów? Jeszcze o tej godzinie? Przecież to śmiech na sali jest! Jeszcze w dodatku 8 minut spóźniony. Miałem szczęście, że się jeszcze zmieściłem bo miałbym niezłe kłopoty w pracy.

Reaktywacja!
PKM&WPK
PostWysłany: Śro 16:30, 03 Sty 2007    Temat postu:

[quote]
Cytat:
Pisząc tego posta w Twoim kierunku myślałem czego się możesz doczepić w tym przypadku. I to co zobaczyłem rozśmieszyło mnie wielce. Ileż Ty razy pisałeś na tym forum o TWB? Chociażby o Scanii ostatniej. Poza tym to były słowa zachęty

Po prostu od tego są komentarze na TWB, żeby tam pisać ewentualne uwagi. Po co niby używać do tego celu forum? Jak dla mnie to co teraz napisałeś to jakiś bezsens... O #047 pisałem tylko po to żeby przerwać nic nie wnoszącą dyskusję o wymianie taboru i rzeczywiście o czymś tym samym poinformować... Ale nie to nie, mogę się wcale nie odzywać. Mnie naprawdę nie zależy żeby komukolwiek coś wyjaśniać, albo informować…

Cytat:
Ty chyba jednak masz jakiś uraz do mnie i krytykujesz wszystko co napiszę.

To działa również w drugą stronę...
C.E.
PostWysłany: Śro 15:44, 03 Sty 2007    Temat postu:

Jest pewna rozbierzność między czasem przejazdu podanym przeze mnie, a godzinami podanymi przeze mnie. Przed tymi 20 minutami zapomniałem dodać "około". Jednak z godzin podanych przeze mnie wynika, że były to 22 minuty. Autobus nie stał na żadnych światłach. Nie zatrzymał się na: Mysłowice Giełda, Sosnowiec Jęzor Jaworznicka, Sosnowiec Jęzor Fashion House oraz Jaworzno Dąbrowa Narodowa Dąbrowska. Kierowca jechał bardzo dynamicznie, minął między innymi 150 na dwupasmowej przy giełdzie. Dziwię się, że tak mało samochodów było wtedy na drodze. Normalnie jest dużo więcej. Może to, przez to, że był to dopiero 2 dzień w nowym roku, i dużo urlopów może być jeszcze.

Dziś niestety Ska spóźniła się zaś 9 minut w centrum. Ehhh... Więc ten rozkład jest bardzo luźny. Odjazd 13:36 z dworca w Sosnowcu (odjechał 13:40), przyjazd do centrum Jaworzna o 14:29 zamiast rozkładowo o 14:20.
Czasami jednak zdażało się, że przyjeżdżał na Osiedle Stałe o 14:05 zamiast planowo o 14:10. Więc to nie jest nic wielkiego. Po prostu zależy od sytuacji na drodze, i naprawde może być tak elastyczny ten "rzeczywisty" rozkład.

Cytat:
Dalej mi się nie chce wierzyć, żeby zamiast 34 autobus jechał 20 minut i to w szczycie. Oznaczałoby to po prostu bezsensowne ułożenie rozkłądu oraz fakt, że każdy kurs powinien być przynajmniej 5 minut przed czasem (przy normalnej jeździe, bez skrzydeł Wink ). To jest po prostu niemożliwe.


To nie jest bezsensowne ułożenie rozkładu, raczej wynika to z umiejętności kierowców. Jeden zajedzie z opóźnieniem 10 minutowym. Drugi zaś jeżeli też będzie miał do tego dobre warunki na drodze może "poszczycić się" wynikiem 12 minut przed czasem. (To raczej jednorazowa anomalia, lecz 5 minut przed czasem zdażało się często, że Ska jechała lecz akurat nie ta brygada tylko kurs o 13:36 z Dworca PKP)
Cytat:

Jaaasne. Wiarygodność tej opowieści jest tylko ciut niższa od Radia Erewań.


Tak niestety bywa, że tacy ludzie gdy nie uważają czegoś za słuszne bądź normalne to muszą to zaatakować, albo zaatakować tego co to napisał, bo nie umieją znaleść sensownych argumentów czy też dowodów na potwierdzenie swojej racji. Tacy ludzie raczej nie nadają się do konwersacji, co im się nie podoba może zostać przez nich zaatakowane.

Cytat:
Hmmm zacznę wsiadać od teraz w S/3 na OST. Bo ile razy wsiadam w Centrum to zawsze jest 2-3 min do tyłu. Na wcześniejszych odcinkach trasy dzieją się cuda Shocked , więc trzeba to zobaczyć. Nie powiem... chętnie posiedzę sobie 8 min na przystanku w autobusie, który przyjechał za wcześnie...


Nie ma sprawy możesz sobie wsiadać ile chcesz i gdzie chcesz. Tylko przypomnę Ci jednak, że Twoje czasami puste tezy na temat PKM nie mają pokrycia. W tym przypadku nie jeździsz Ską codzień lecz jedynie dla wycieczki.

Cytat:
Nie przesadzajmy - spróbuj przejechać osobówką ten odcinek w 3 minuty, odległość między przystankami wynosi 2 km, więc żeby go przejechać w 3 minuty autobus musiałby jechać ze stałą prędkością 40 km/h bez zatrzymania. A nie da się, szczególnie w szczycie trafić idealnie na same zielone światła i nie zwolnić. Poza tym tzreba też ruszyć, sprzedać bilety, poczekać aż drzwi się zamkną. 4 minuty na ten odcinek to minimum.


To raczej bierze się z Twoich obserwacji sosnowieckich autobusów. Nie rzadko bywa tak, choć czasami nie wiem dlaczego, że Ska odjeżdżająca z Dworca nawet do 5 minut za jakimś sosnowieckim w kierunku Mysłowic potem wyprzedza go w okolicach mysłowickiej giełdy, bądź dogania przy kopalni. Tak też było ze 150, który odjechał 14:21.

Cytat:
Powodzenia Smile Do tego dochodzi jeszcze korek przy skręcie w lewo przed kopalnią, obsłużenie przystanku, etc, poza tym właściwie nigdy nie jest tak, że bez zatrzymania skręcisz w lewo pod wiadukt koło kościoła w Mysłowicach.


Przy skręcie w lewo autobus czekał na jeden samochód, który zresztą ustąpił mu pierwszeństwa. Na Kopalni nikt nie wsiadał ani nie wysiadał. Tak samo i na Niwce Kościół. Więc kierowca otworzył i zamknął szybko drzwi.
Cytat:

A każdy przystanek to przynajmniej dodatkowe 30 sekund w stosunku do jazdy np samochodu osobowego.


ILE?! Może zaraz do 30 minut dojdziemy. Są przystanki na, których autobus zatrzymuje się na maksymalnie 5 sekund. (Gdy stoi od 1 do 5 osób.) Najczęściej jednak gdy liczba osób jest większa, a nikt nie kupuje biletu autobus po ok. 10 sekundach odjeżdża.

Cytat:
Od takich uwag zdaje się jest TWB a nie zupełnie niezwiązane z galerią forum...


Pisząc tego posta w Twoim kierunku myślałem czego się możesz doczepić w tym przypadku. I to co zobaczyłem rozśmieszyło mnie wielce. Ileż Ty razy pisałeś na tym forum o TWB? Chociażby o Scanii ostatniej. Poza tym to były słowa zachęty, Ty chyba jednak masz jakiś uraz do mnie i krytykujesz wszystko co napiszę.

//I pytanie do adminów w ramach ciekawostki mojej, dlaczego nie poprawiacie błędów PKM&WPK, których jest mnóstwo biorąc pod uwagę jego ostatni post. Mowa o błędach interpunkcji. Znaki interpunkcyjne pisze się zaraz po słowach, a nie poprzedzając je spacją oraz po wielkokropku należy dać dużą litere.
Witja
PostWysłany: Śro 15:07, 03 Sty 2007    Temat postu:

Wiedziałem, że ktoś się uczepi, więc skomentuję Twój rozkład, Dave:
Dave napisał:
Sosnowiec Kościelna - 2

Zgadza się.
Cytat:
Sosnowiec Jagiellońska - 3

Nie przesadzajmy - spróbuj przejechać osobówką ten odcinek w 3 minuty, odległość między przystankami wynosi 2 km, więc żeby go przejechać w 3 minuty autobus musiałby jechać ze stałą prędkością 40 km/h bez zatrzymania. A nie da się, szczególnie w szczycie trafić idealnie na same zielone światła i nie zwolnić. Poza tym tzreba też ruszyć, sprzedać bilety, poczekać aż drzwi się zamkną. 4 minuty na ten odcinek to minimum.
Cytat:
Mysłowice Targ Miejski - 5
Mysłowice Kopalnia - 8

Okej
Cytat:
Mysłowice Kościół - 10 (oj da się da, przy trafieniu na światła i bez korka)

Powodzenia Smile Do tego dochodzi jeszcze korek przy skręcie w lewo przed kopalnią, obsłużenie przystanku, etc, poza tym właściwie nigdy nie jest tak, że bez zatrzymania skręcisz w lewo pod wiadukt koło kościoła w Mysłowicach.
Cytat:
Modrzejów Rynek 12
Niwka Kościół 13
Jęzor Jaworznicka 14
Jęzor Centrum Handlowe 16

Doobra, tu się mogę zgodzić, choć naprawdę ciężko w minutę przejechać z Modrzejowa na Niwkę i obsłużyć przystanek.
No i tu znalazłeś te 3 minuty. Nie zapominajmy jednak o tym co napisał Missio5 - że autobus musi się zatrzymywać na przystankach. A każdy przystanek to przynajmniej dodatkowe 30 sekund w stosunku do jazdy np samochodu osobowego. W eSce kierowca na dodatek jeszcze często sprzedaje bilety, więc tym bardziej nie jest możliwe że jechał przed czasem.
Missio5
PostWysłany: Śro 12:36, 03 Sty 2007    Temat postu:

Ja może podam inny przykład: dość często jeźdżę do Sosnowca autem i zajmuje mi to średnio 20 minut, więc jest to nie realne aby autobus pokonał tą trasę w tym samym czasie, bo musi stawać jeszcze na przystankach, więc chyba kolega C.E. buja w obłokach od Nowego Roku lub trafił na jakąś dziurę czasową. Laughing
Dave
PostWysłany: Śro 10:39, 03 Sty 2007    Temat postu:

Noo, Witju! Troszki zmienię ten twój "rozkład" na korzyść CE jednak i go skrócę troszki jeszcze, a może być jeszcze tak:
Sosnowiec Kościelna - 2
Sosnowiec Jagiellońska - 3
Mysłowice Targ Miejski - 5
Mysłowice Kopalnia - 8
Mysłowice Kościół - 10 (oj da się da, przy trafieniu na światła i bez korka)
Modrzejów Rynek 12
Niwka Kościół 13
Jęzor Jaworznicka 14
Jęzor Centrum Handlowe 16
Łubowiec 18
Dąbrowa Narodowa Kościół 20
Dąbrowa Narodowa Dąbrowska 21
Jaworzno Osiedle Stałe 23.

Oczywiście to bybyło możliwe TYLKO poza szczytem, przy dość dynamicznej jeździe kierowcy, trafiając WSZĘDZIE na zielone lub pomarańczowe światło i nie napotykajać przeszkód po drodze i raczej bez zatrzymywań na przystankach!
PKM&WPK
PostWysłany: Śro 7:25, 03 Sty 2007    Temat postu:

Hmmm zacznę wsiadać od teraz w S/3 na OST. Bo ile razy wsiadam w Centrum to zawsze jest 2-3 min do tyłu. Na wcześniejszych odcinkach trasy dzieją się cuda Shocked , więc trzeba to zobaczyć. Nie powiem... chętnie posiedzę sobie 8 min na przystanku w autobusie, który przyjechał za wcześnie... Very Happy

Cytat:
I jeszcze jedno dla PKM&WPK: Bardzo ładne zdjęcie z Dobrej na TWB (to nie jest Szczakowa - Dobra -jak w podpisie, tylko oddzielna dzielnica) napewno bardzo ciekawie na tej pętli skomponowałby się napewno jakiś przegub bądź piętrus. A wiadomo, że takowe tam zaglądają. To nie rozkaz, lecz taka mała propozycja gdyby były wątpliwości i docinki w stylu: weź aparat i zrób se sam.

Od takich uwag zdaje się jest TWB a nie zupełnie niezwiązane z galerią forum...
aso
PostWysłany: Śro 0:20, 03 Sty 2007    Temat postu:

C.E. napisał:
Neoplan #233 - nie inny wóz.
Włączenie na linię to nie było bo Ska wracała normalnie od Milowic, staneła na przystanku po obkrążeniu kieszeni dworca. Po czym wsiadłem do niej i zobaczyłem jak zmieniają się godziny na moim K300i z 14:25 na 14:26. Dojechałem tym autobusem (nie innym, nie spałem, nie teleportowałem się na wcześniejszy kurs) do centrum Jaworzna.

Ska pojechała szybciej niż w 15 minut do Mysłowic. W 15 minut dojechała do Fashion House. Co prawda nie staneła na kilku przystankach typu: Jęzor Jaworznicka czy Mysłowice Giełda. Światła również ułożyły się pod autobus. NIE JECHAŁEM OD OSIEDLA STAŁEGO TYLKO Z SOSNOWCA!


Jaaasne. Wiarygodność tej opowieści jest tylko ciut niższa od Radia Erewań.
Witja
PostWysłany: Wto 23:49, 02 Sty 2007    Temat postu:

Dalej mi się coś nie chce wierzyć...
C.E napisał:
Neoplan #233 - nie inny wóz.
Włączenie na linię to nie było bo Ska wracała normalnie od Milowic, staneła na przystanku po obkrążeniu kieszeni dworca. Po czym wsiadłem do niej i zobaczyłem jak zmieniają się godziny na moim K300i z 14:25 na 14:26. Dojechałem tym autobusem (nie innym, nie spałem, nie teleportowałem się na wcześniejszy kurs) do centrum Jaworzna.

Dalej mi się nie chce wierzyć, żeby zamiast 34 autobus jechał 20 minut i to w szczycie. Oznaczałoby to po prostu bezsensowne ułożenie rozkłądu oraz fakt, że każdy kurs powinien być przynajmniej 5 minut przed czasem (przy normalnej jeździe, bez skrzydeł Wink ). To jest po prostu niemożliwe - z Dworca PKP: minimalny czas przejazdu (bez zatrzymania):
Sosnowiec Kościelna - 2
Sosnowiec Jagiellońska - 4
Mysłowice Targ Miejski - 6
Mysłowice Kopalnia - 9
Mysłowice Kościół - 12 (niech będzie Wink )
Modrzejów Rynek 14
Niwka Kościół 16
Jęzor Jaworznicka 18
Jęzor Centrum Handlowe 20
Łubowiec 22
Dąbrowa Narodowa Kościół 23
Dąbrowa Narodowa Dąbrowska 25
Jaworzno Osiedle Stałe 26.
A więc bez zatrzymania możnaby przejechać ten odcinek w 26 minut. Już raczej żadnego przystanku nie da się przejechać szybciej. Więc niemożliwe jest, zeby S przejechała ten odcinek jeszcze 6 minut szybciej i to w szczycie.
Cytat:
Ska pojechała szybciej niż w 15 minut do Mysłowic. W 15 minut dojechała do Fashion House. Co prawda nie staneła na kilku przystankach typu: Jęzor Jaworznicka czy Mysłowice Giełda. Światła również ułożyły się pod autobus. NIE JECHAŁEM OD OSIEDLA STAŁEGO TYLKO Z SOSNOWCA!

Jak wyżej - szybciej niż w 20 minut z dworca PKP do Fashion House się nie dostaniesz...
Cytat:
Pozdrowienia dla wszystkich.

A dziękuję i nawzajem Smile
Cytat:
#231 uważam za najlepszy twór mechaniczny Jaworznickiego PKMu.

Albo mi się wydaje, albo już kiedyś o tym pisałeś...
C.E.
PostWysłany: Wto 22:41, 02 Sty 2007    Temat postu:

Ohh.. I muszę zacząć was uświadamiać. Bo w tym co napisaliście, widzę tyle docinek i tyle nieprawdy, że aż dalibyście się spalić na stosie, bo jak można uwierzyć w takie cuda. Czyż nie? Zaczynam więc odpowiadać.
Cytat:

Taaa, już to widzę, że w szczycie eSka była "planowo" za wcześnie o 12 minut Very Happy
Pewnie to był jakiś inny wóz, albo włączenie na linię może


Neoplan #233 - nie inny wóz.
Włączenie na linię to nie było bo Ska wracała normalnie od Milowic, staneła na przystanku po obkrążeniu kieszeni dworca. Po czym wsiadłem do niej i zobaczyłem jak zmieniają się godziny na moim K300i z 14:25 na 14:26. Dojechałem tym autobusem (nie innym, nie spałem, nie teleportowałem się na wcześniejszy kurs) do centrum Jaworzna.

Cytat:
Noo, z dworca w Sosnowcu do Mysłowic Kościoła nie pojedziesz szybciej niż w 15 minut nawet bez zatrzymywania po 22, więc na pewno nie dojedziesz w 20 minut w szczycie do Jaworzna... Najprawdopodobniej jakaś eSka padła w Sosnowcu i dyspozytor zadecydował, że włączenie będzie na Osiedlu Stałym i rezerwa przyjechała z zajezdni przed czasem...


Ska pojechała szybciej niż w 15 minut do Mysłowic. W 15 minut dojechała do Fashion House. Co prawda nie staneła na kilku przystankach typu: Jęzor Jaworznicka czy Mysłowice Giełda. Światła również ułożyły się pod autobus. NIE JECHAŁEM OD OSIEDLA STAŁEGO TYLKO Z SOSNOWCA!

Cytat:
Raczej na pewno tak było. Auto rezerwowe, ale kierowca już z planu. O tej godzinie na S/3 jest zmiana na OST.


Panie dyspozytor, pan masz naprawde taki dar, że czy wiesz, czy nie wiesz to czasami taką tępote do ludzi wbijasz, a oni wierzą... Naprawde gratulacje. Kierowcy nie zmieniali się na OST (Osiedle Stałe) tylko na Leopoldzie.

Cytat:

Noo, ale C.E. na to nie wpadł, że tak mogło być i myślał, że Volvo dostało skrzydeł


Śmiesznym tekstem na śmieszny tekst mogę odpowiedzieć tak jak wcześniej napisałem. Że nie było to ufo, feniks ani żaden władca pierścieni.

Cytat:

Oczywiście nie napisał też co dzisiaj jeździło na brygadach przegubowych. Bo przecież najwygodniej jest tylko marudzić...


Nie napisał bo nie zdążył. Za te brygady chciałem pochwalić. 3/4 autobusy jakie dziś widziałem na Sce oraz 2/2 którymi jechałem były w porządku. Dla ścisłości: dwa Neoplany (w tym #233) oraz Volvo i Ikarus (#228 - on dla mnie nie był tylko fajny), ale nim nie jechałem więc to mniejsze zło. Smile Jutro zapewne rano na jakiegoś Ikaracza trafię.

PS. Tekst pisany z uśmiechem, zdziwiłem się, że aż tyle komentarzy atakujących mnie znalazło się po moim "uwiecznieniu cudownej prawdy" i postanowiłem poodpowiadać wam też czasami w sposób sarkastyczny. Pozdrowienia dla wszystkich. Śmieszne, że tak zwykła rzecz jak kurs wykonany 12 minut za wcześnie może przysporzyć tyle odczuć u innych użytkowników forum. Jak, że im nie odpowiedzieć na te odczucia... Smile

I jeszcze jedno dla PKM&WPK: Bardzo ładne zdjęcie z Dobrej na TWB (to nie jest Szczakowa - Dobra -jak w podpisie, tylko oddzielna dzielnica) napewno bardzo ciekawie na tej pętli skomponowałby się napewno jakiś przegub bądź piętrus. A wiadomo, że takowe tam zaglądają. To nie rozkaz, lecz taka mała propozycja gdyby były wątpliwości i docinki w stylu: weź aparat i zrób se sam.

Heh, znów sobie coś przypomniałem, a nie chce pisać nowych postów pod tym. #231 uważam za najlepszy twór mechaniczny Jaworznickiego PKMu. To przyspieszenie jest obłędne. Niech on jeździ na Jotce (bądź Sce czy też innej literkowanej linii), a nie na liniach numerowanych. Bo naprawdę lepiej się do Katowic takim cudem pojedzie przez dłuższy czas niż na Elektrownie chwilkę. Spoko autobus, gratulacje, oby takich więcej. Tapicerka oraz kształt siedzeń również podziw wyraża mój.

//Poprawione
PKM&WPK
PostWysłany: Wto 19:36, 02 Sty 2007    Temat postu:

Oczywiście nie napisał też co dzisiaj jeździło na brygadach przegubowych. Bo przecież najwygodniej jest tylko marudzić...
Witja
PostWysłany: Wto 17:39, 02 Sty 2007    Temat postu:

Noo, ale C.E. na to nie wpadł, że tak mogło być i myślał, że Volvo dostało skrzydeł Very Happy
PKM&WPK
PostWysłany: Wto 17:26, 02 Sty 2007    Temat postu:

Cytat:
Najprawdopodobniej jakaś eSka padła w Sosnowcu i dyspozytor zadecydował, że włączenie będzie na Osiedlu Stałym i rezerwa przyjechała z zajezdni przed czasem...


Raczej na pewno tak było. Auto rezerwowe, ale kierowca już z planu. O tej godzinie na S/3 jest zmiana na OST.
Witja
PostWysłany: Wto 17:17, 02 Sty 2007    Temat postu:

Noo, z dworca w Sosnowcu do Mysłowic Kościoła nie pojedziesz szybciej niż w 15 minut nawet bez zatrzymywania po 22, więc na pewno nie dojedziesz w 20 minut w szczycie do Jaworzna... Najprawdopodobniej jakaś eSka padła w Sosnowcu i dyspozytor zadecydował, że włączenie będzie na Osiedlu Stałym i rezerwa przyjechała z zajezdni przed czasem...
Dave
PostWysłany: Wto 16:37, 02 Sty 2007    Temat postu:

Taaa, już to widzę, że w szczycie eSka była "planowo" za wcześnie o 12 minut Very Happy
Pewnie to był jakiś inny wóz, albo włączenie na linię może Wink
C.E.
PostWysłany: Wto 16:16, 02 Sty 2007    Temat postu:

Heh, nie wiem jakim cudem Ska zajechała w 20 minut z Dworca w Sosnowcu na Osiedle Stałe. Rozkładowo powinna być 15:00, a przyjechała na Osiedle o 14:48. Gdzie miała postój do 14:56.
kisiel_01
PostWysłany: Sob 22:13, 30 Gru 2006    Temat postu:

To czemu się nie zapisałeś na Sylwestra :>
C.E.
PostWysłany: Sob 13:26, 30 Gru 2006    Temat postu:

Ja już po pierwszym jestem. Very Happy
PKM&WPK
PostWysłany: Sob 9:20, 30 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
Miejmy nadzieje, że i w tym roku coś dojedzie.

No w tym roku to już nic nie przybędzie, ale w przyszłym... to na pewno coś dojdzie Smile
C.E.
PostWysłany: Sob 8:25, 30 Gru 2006    Temat postu:

No właśnie trochę to dziwne. Choć w poprzednim roku było prawie 9.000.000 zł, ale jednak udało się za tą kwote zakupić ok. 20 autobusów niskopodłogowych (11xVolvo, 3xMAN NG, 6xNeoplan). Miejmy nadzieje, że i w tym roku coś dojedzie. Choć naprawdę, można by się rozejrzeć za nówkami.
ZeFt
PostWysłany: Sob 0:57, 30 Gru 2006    Temat postu:

prawie siedem milionów na wymianę opon i malowanie w nowe barwy?
kisiel_01
PostWysłany: Sob 0:00, 30 Gru 2006    Temat postu:

Zapewne wszelkie NB, wymianę ogumienia etc...
C.E.
PostWysłany: Pią 23:23, 29 Gru 2006    Temat postu:

Miasto przeznaczyło na lokalny transport zbiorowy 6.970.000 zł. Może coś z tej kwoty pójdzie na wymiane taboru? Pokaźna suma według mnie, którą można by przeznaczyć na częściową wymiane taboru. Kwota ta przeznaczona ma być na "pozostałe wydatki bieżące". Jeśli ktoś się orientuje co to oznacza proszę napisać.
ZeFt
PostWysłany: Czw 22:35, 28 Gru 2006    Temat postu:

To mi się podoba! Bałem się, że jeden z najwygodniejszych i moich ulubionych wozów się zmarnuje Wink
PKM&WPK
PostWysłany: Czw 16:42, 28 Gru 2006    Temat postu:

TWB nie działa to trzeba sobie radzić inaczej: http://img407.imageshack.us/my.php?image=047iw7.jpg

Zadebiutowała we wtorek. Zyskała też nowe obicia siedzisk.
ZeFt
PostWysłany: Czw 14:59, 28 Gru 2006    Temat postu:

Tak offtopic: Dla ignoranta, który przyczepił się mojego słowa "pomyślunek". Za słownikiem języka polskiego: pomyślunek pot. «zdolność myślenia, bystrość umysłu». I jeszcze coś ze śłownika ortograficznego, bo błędu żadnego nie popełniłem: tego pomyślunku, tym pomyślunkiem; te pomyślunki, tych pomyślunków, tym pomyślunkom.
C.E.
PostWysłany: Czw 11:32, 28 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
Natomiast faktycznie - za 5 lat jaworznickie Neoplany będą miały prawie 20 lat, a gliwickie Solarisy będą wtedy jeszcze całkiem nowe.


Otóż to, nie tylko Neoplany lecz też Many, Volva, Mercedesy też będą koło tego wieku.
Witja
PostWysłany: Czw 11:30, 28 Gru 2006    Temat postu:

No dobra, ale mimo wszystko w Gliwicach ogromna liczba autobusów to Ikarusy z Autometami i to nimi jeżdżą pasażerowie na co dzień. Tymczasem teraz w Jaworznie trafić na Ikarusa jest coraz ciężej.
Na pewno na chwilę obecną pod względem dostępności dla osób niepełnosprawnych PKM Jaworzno jest przed PKM Gliwice. Natomiast faktycznie - za 5 lat jaworznickie Neoplany będą miały prawie 20 lat, a gliwickie Solarisy będą wtedy jeszcze całkiem nowe.
C.E.
PostWysłany: Czw 11:24, 28 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
Już teraz tabor niskopodłogowy stanowi w przybliżeniu 58% (przy założeniu, że piętrusy uznajemy za niskopodłogowe) Mogę się mylić, ale czy wspomniany PKM Gliwice może poszczycić się takim wynikiem?


Gdyby kupowało tabor takiej jakości zamiast nowych autobusów to zapewne i mogłoby nawet większym.
Cytat:

Jaworzno jest w polskiej czołówce jeśli chodzi o liczbę busiarzy. Z Pocztowej w szczycie odjeżdżają tak na oko średnio co 2,5 min.


Tego też nie rozumiem skąd tyle koncesji na busiarstwo. Przecież Silbert z Nosalem to dobrzy kumple. Jak by wprowadziło się jakieś ograniczenia, bądź dodatkowe wymogi, typu: barwy miejskie, takie jak w autobusach i kontrolowało stan techniczny pojazdów to busów by trochę znikło.
ZeFt
PostWysłany: Czw 11:21, 28 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
Gdyby nie wcześniejsze zaniedbania w Pkm-ie ze strony Fudały dziś na pewno cała sytuacja wyglądała by inaczej.


Trudno się z tym nie zgodzić. I właśnie dlatego trzeba się starać o jakieś dotacje.

Cytat:
natomiast w Jaworznie ci prywaciarze to normalni złodzieje, niektórzy nawet nie maja uprawnień na przewóz osób.


Znasz takich? Ja też tak słyszałem - ale jeśli to prawda i wiesz kto jeździ bez uprawnień, należy to zgłosić drogówce.
Busiarze to spory problem i nie rozumiem dlaczego miasto pozwala na tak ogromną ilość kursów?!

Chodzi mi tylko o to, że kupno nówki wychodzi tak samo jak wymiana starego taboru co chwilę. OK - mamy już czym jeździć prowizorycznie, teraz trzeba się wziąć porządnie. Wierzę, że przy staraniach prezesów dałoby się załatwić coś z Unii czy miasta.

Wiadomo, ja też się cieszę z używek, ale rozglądając się i racjonalnie do tego podchodząc nie da się nie wysnuć takich wniosków. Najwyższy czas na nówki Wink
PKM&WPK
PostWysłany: Czw 7:58, 28 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
Niech kolega Zeft pomyśli w ten sposób mamy sypiące się piętrusy które nie przejeżdżą najbliższej zimy i masz do wyboru albo kupić 6 Neoplanów i załatać dziurę taborowa na okres przynajmniej 2 lat lub kupić jedną nową solniczke U18 i nie mieć czym wyjechać na trasy. Gdyby nie wcześniejsze zaniedbania w Pkm-ie ze strony Fudały dziś na pewno cała sytuacja wyglądała by inaczej.

Oczywiście, że tak!
Cytat:
A teraz trochę z innej beczki w 2006 roku sprowadzono 11 Volvo 12 i 6 Neoplanów jeśli w podobnej licznie będzie się sprowadzać używki w najbliższych latach i pod warunkiem że będą to autobusy niskopodłogowe to w przeciągu 2-3 lat tabor będzie całkowicie niskopodłogowy.

Już teraz tabor niskopodłogowy stanowi w przybliżeniu 58% (przy założeniu, że piętrusy uznajemy za niskopodłogowe) Mogę się mylić, ale czy wspomniany PKM Gliwice może poszczycić się takim wynikiem?
Cytat:
Chciałbym zwrócić tez uwagę na aspekt że np. Pkm Sosnowiec lub Katowice nie musi się martwić o to że na jego trasach nielegalnie jeżdżą prywaciarze którzy podbierają im klientów to już problem Kzk Gop-u natomiast w Jaworznie ci prywaciarze to normalni złodzieje niektórzy nawet nie maja uprawnień na przewóz osób. Pomyśl o tym ile Pkm Jaworzno traci rocznie z powodu takich Mini Busów.

Jaworzno jest w polskiej czołówce jeśli chodzi o liczbę busiarzy. Z Pocztowej w szczycie odjeżdżają tak na oko średnio co 2,5 min.
Missio5
PostWysłany: Czw 7:41, 28 Gru 2006    Temat postu:

Niech kolega Zeft pomyśli w ten sposób: mamy sypiące się piętrusy, które nie przejeżdżą najbliższej zimy i masz do wyboru albo kupić 6 Neoplanów i załatać dziurę taborową na okres przynajmniej 2 lat, albo kupić jedną nową "Solniczkę" U18 i nie mieć czym wyjechać na trasy. Gdyby nie wcześniejsze zaniedbania w PKM-ie ze strony Fudały dziś na pewno cała sytuacja wyglądała by inaczej. Fudała roztrwonił miliony złotych, które miały iść na zakupy autobusów, a on sobie Szczakowiankę z kasy PKM-u sponsorował.

A teraz trochę z innej beczki: w 2006 roku sprowadzono 11 sztuk Volvo 12(?) i 6 Neoplanów; jeśli w podobnej liczbie będzie się sprowadzać używki w najbliższych latach i pod warunkiem, że będą to autobusy niskopodłogowe to w przeciągu 2-3 lat tabor będzie całkowicie niskopodłogowy.

Chciałbym zwrócić też uwagę na aspekt, że np. PKM Sosnowiec lub Katowice nie musi się martwić o to, że na jego trasach nielegalnie jeżdżą prywaciarze, którzy podbierają im klientów - to już problem KZK GOP-u. Natomiast w Jaworznie ci prywaciarze to normalni złodzieje! Niektórzy nawet nie mają uprawnień na przewóz osób. Pomyśl o tym, ile PKM Jaworzno traci rocznie z powodu takich Mini Busów.

Chłopie! Z reguły skróty literowe, oznaczające nazwy przedsiębiorstw (pierwsze litery nazwy) pisze się WIELKIMI literami!
ZeFt
PostWysłany: Śro 23:15, 27 Gru 2006    Temat postu:

Nie pieniądze przeszkodą, a rozumowanie! Kilkukrotnie już śpiewałem na tym forum, że używki w podejściu ekonomicznym to studnia bez dna. Chodzi o to, że zamiast prowizorycznego łatania dziur w taborze co kilka lat, lepiej kupić nówkę, która na większy czas zadowoli pasażerów.

A Silbert wcale nie jest skąpy, ale to zupełnie inna historia.
seba 18
PostWysłany: Śro 21:01, 27 Gru 2006    Temat postu:

Moim zdaniem nasz obecny prezydent jest skąpy i woli wydawać kasę na inne zeczy. A przecież mógłby dać trochę kasy, PKM też by coś dorzucił i na pewno kupiło by się kilka nowych autobusów. Może by Silberta w końcu ktoś polubił, bo jak narazie to on chyba w ogóle się nie interesuje tym, czym jeżdżą mieszkańcy Jaworzna!

Ortografia i interpunkcja!! Pierwsze ostrzeżenie!
Taka moja uwaga do adminów/modów - jak dajecie ostrzeżenie, to sugerowałbym się przy tym przedstawić Wink - Witja
jacekso
PostWysłany: Śro 17:25, 27 Gru 2006    Temat postu:

C.E. napisał:
już teraz nawet Świerklaniec ma 10 Solarek.

Może w przyszłym roku będzie 10. Póki co jest 8.
PKM&WPK
PostWysłany: Śro 17:01, 27 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
Nie możemy zwalać wszystkiego na brak funduszy

A więc co jeszcze stoi na przeszkodzie jak nie pieniądze? Bo ja nie wiem.

P.S. Jak zadziała TWB to szykuję małą niespodziankę dla rozluźnienia atmosfery Smile
ZeFt
PostWysłany: Śro 16:40, 27 Gru 2006    Temat postu:

pomyłka - chodziło mi o Scanie, bo zdaje się, że były nowe.

Niestety - prezesi nie potrafią zrozumieć, że zamiast kupować co 5 lat używki i topić w nich pieniądze, bardziej opłaca się kupić nówkę.

Nie możemy zwalać wszystkiego na brak funduszy. Bo jak to jest, że wszędzie wokół mogą, a u nas nie? Potrzeba odpowiedniej polityki - martwić się na zapas - patrzeć co będzie za kilka, kilkanaście lat.
PKM&WPK
PostWysłany: Śro 16:40, 27 Gru 2006    Temat postu:

Ta oczywista... Trzeba było kupić naraz 15 nowych SU15 i mieć wszystko inne w głębokim poważaniu. Ciekawe czym by się jeździło choćby tej zimy. Na pewno w nieskończoność łatałoby się ogromnie zaniedbane Ikarki, Migi i piętra. Dzięki remontom, zakupowi 6 nowych Solarisów i używkom PKM może świadczyć usługi na bardzo zadowalającym poziomie. Mówcie sobie co chcecie, ja uważam obecną politykę taborową za słuszną. Gdyby nie używki, dzisiaj nie byłoby czym wyjechać na trasę. Jak dla mnie EOT. Wy sobie możecie dalej w kółko to samo powtarzać.

Cytat:
Zaraz pewno ktoś napisze, że Ikarus jest najlepszy, dlatego, że tamte się rozleciały.


Hahahaha! Weź mnie nawet nie rozśmieszaj, że M120 jest lepsze od Ikarusa! Laughing
C.E.
PostWysłany: Śro 14:58, 27 Gru 2006    Temat postu:

Zaraz pewno i tak ktoś napisze, jaki to jest wspaniały przewoźnik z PKM Jaworzno i super by było, gdyby jeździł na zlecenie KZK GOP. Spójrzmy na państwowe przedsiębiorstwa i ich zakupy nowych autobusów. Poczynając od Katowic (Vecta i Tantusy), Gliwice (fenomenalnie wręcz wymienia się tam tabor na nowy i bardzo regularnie - Lion'sy, Solarisy), Sosnowiec (Mastera, Solarisy), już teraz nawet Świerklaniec ma 10 Solarek. Raczej te przedsiębiorstwa z całkiem własnych pieniędzy nie kupują. Więc dlaczego u nas sie nie da? Przecież P. Silbert ma wykształcenie o kierunku zdobywania funduszy z Unii Europejskiej. Te używki też nie pojeżdżą wieku. Trafi je szlag wcześniej niż się myśli. Za 5 lat ciekawe czym będą jeździć. Ehh... Pewno ex. poznańskie, tyskie i może nawet ex. sosnowieckie IK280 będą wtedy śmigać.

Cytat:
To żenada, że PKM od czternastu lat 3 razy kupił nowe autobusy!


Chodzi Ci o M120 i Solarki, a te trzecie to?

Cytat:
I to jedne z nich już się rozleciały.


Zaraz pewno ktoś napisze, że Ikarus jest najlepszy, dlatego, że tamte się rozleciały.

//Poprawione
ZeFt
PostWysłany: Śro 11:18, 27 Gru 2006    Temat postu:

To żenada, że PKM od czternastu lat 3 razy kupił nowe autobusy! I to jedne z nich już się rozleciały. Doceniam starania firmy itd., ale na litość boską! Nowy tabor jest niezbędny! Skoro wszyscy potrafią się zorganizować i kupić nówki to dlaczego nie my? Myślę tylko, że to wymaga odwagi, przedsiębiorczości i odrobiny pomyślunku. (czego? Shocked )

A co do Mana, to jeździ on tak już bardzo długi czas i też nie rozumiem dlaczego?

Jeszcze jedno: słyszałem, że w PKMie ostatnio kontrola drogówki była i wyrywkowo sprawdzali stan technizny pojazdów.[/url]
Witja
PostWysłany: Śro 3:14, 27 Gru 2006    Temat postu:

No PKM Sosnowiec się postarał to dostał dotację. W Jaworznie gdyby były i chęci i możliwości, też pewnie byłaby dotacja.
Nie mniej jednak myślę, że PKM dobrze wydaje posiadane przez siebie środki.
C.E napisał:
Dlaczego któryś z krótkich MANów, jeździ mimo, że jest cały ocharowany i pogięty na lewym boku z tyłu? Może, wypadało by go naprawić najpierw.

Skoro jeździ to po co? Wink
C.E.
PostWysłany: Wto 22:07, 26 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
Tylko ciekawe kto by za to zapłacił...


No nie mów, że one są aż tak mało warte. Może drożej je złomować co? Ehh... Nie wiedziałem, że te 9 autobusów jest mniej wartych niż 4-5 Mercedesów (także używanych zresztą). Chyba, że nie wiedziałeś co to zamiana, jest to oddanie czegoś za otrzymanie czegoś - w tym przypadku chodziło o wyżej wymienione autobusy.

A w drugim kontekście dotyczącym nowych autobusów, to naprawdę nie wiem czy to taka bida jak w rumunii w tym jaworznie naprawde jest? Dlaczego inni potrafią kupić NOWE autobusy? (Wszelkiego rodzaju dotacje chociażby.)
Cytat:

I pewnie nie będzie uwzględnione...


W tej kwestii to naprawde prawie jak profesjonalny organizator.

Inny temat:
Dlaczego któryś z krótkich MANów, jeździ mimo, że jest cały ocharowany i pogięty na lewym boku z tyłu? Może, wypadało by go naprawić najpierw.
PKM&WPK
PostWysłany: Wto 18:24, 26 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
#215 Już wyjechał w piątek podobno

W sobotę wyjechał.
Cytat:
a co z #216 nie wiem... :/

Naprawa powypadkowa
Cytat:
jak by się dało to z powodzeniem bym zamienił (...) mówiąc już o nowych autobusach, które byłyby zbawieniem

Tylko ciekawe kto by za to zapłacił...
Cytat:
lecz dziur po piętrach tym się nie załata

Wcale... tylko właśnie załatały.
Cytat:
ale nie jest to nigdzie uwzględnione kiedy taki pojedzie

I pewnie nie będzie uwzględnione... a była już chwila odpoczynku od eSki na forum…
C.E.
PostWysłany: Wto 17:04, 26 Gru 2006    Temat postu:

#215 Już wyjechał w piątek podobno. #231 jeździ bo widziałem go w sobote w katowicach na Jotce, a co z #216 nie wiem... :/ Jak stoi sprawa z uruchomieniem wyświetlaczy w Neoplanach? Bo to żenada jeździć na dyktach skoro je mają. Swoją drogą te 6 Neoplanów i 3 Many jak by się dało to z powodzeniem bym zamienił na 4-5 Mercedesów takich jak #210 - #212. Bo prezentują o wiele wyższy komfort wnętrza niż reszta hołoty. Nie mówiąc już o nowych autobusach, które byłyby zbawieniem. I to takie większej pojemności. Bo Volva uważam za bardzo trafiony zakup w takiej liczbie. Wiem, że Neoplany były tanie i okazyjne, lecz dziur po piętrach tym się nie załata. Ikarusy jak jeździły na S, tak jeżdżą. Mimo iż miały zniknąć, owszem pojawia się niskacz, ale nie jest to nigdzie uwzględnione kiedy taki pojedzie. Raz jedzie S/3 raz S/5. Szkoda, że S/1 nigdy taki nie pojedzie z racji włączania się z rezerwy, bo najbardziej by się przydał w zimny poranek do sosnowca gdy jedzie dużo ludzi o 6:43 .
seba 18
PostWysłany: Wto 14:50, 26 Gru 2006    Temat postu:

Siemka.Mam pytanko: wie ktoś może kiedy na trase wyjadą przegubowe many o numerach #215,#216 i #231 już długo ich nie widziałem. Czy one będą jeszcze kiedyś jeździły w pkm Jaworzno??
PKM&WPK
PostWysłany: Wto 10:18, 26 Gru 2006    Temat postu:

Wszystkie są przemalowane i oklejone w żółte paski, jajka i numerki. Na trasę nie wyjechał tylko #235. Reszta jest już w ruchu liniowym.
Witja
PostWysłany: Wto 5:47, 26 Gru 2006    Temat postu:

Może mi ktoś powiedzieć, jak na chwilę obecną wygląda sytuacja z Neoplanami w PKM Jaworzno? Czy już wszystkie są zrobione i wyjechały czy jeszcze jakieś czekają na swój jaworznicki debiut?
seba 18
PostWysłany: Nie 19:11, 24 Gru 2006    Temat postu:

WESOłYCH ŚWIĄT dla wszystkich. pozdrawiam

Fakt, że jesteś z Jaworzna nie oznacza, że o wszystkim musisz pisać w temacie PKM Jaworzno. Do życzeń został stworzony specjalny temat i tam się je wpisuje - Witja
Dave
PostWysłany: Pią 21:16, 22 Gru 2006    Temat postu:

Ktoś gdzieś pisał, że "inni przewoźnicy" potrafią zadbać o estetykę i widoczność i nie wieszają szmat i foli w kabinach, a tymczasem w PKM Jaworzno w Neoplanie #234 przy "kabinie" wisi mało gustowna "zasłona" i to taka typowo "wiejska". To dopiero wygląda "obciachowo"! Confused
ZeFt
PostWysłany: Pon 18:38, 18 Gru 2006    Temat postu:

Wczoraj wieczorem, ok 18.00 widziałem na rondzie Neoplana, holowanego przez pogotowie techniczne. Jechał oczywiście w strone zajezdni.
seba 18
PostWysłany: Sob 18:36, 16 Gru 2006    Temat postu:

Wszystkie Neoplany, które już wyjechały są dobre tylko niektóre za głośno chodzą
ZeFt
PostWysłany: Sob 12:32, 16 Gru 2006    Temat postu:

Jechałem #236 na linii J, chyba najlepszy neoplan z tych, które do tej pory wyjechały.
PKM&WPK
PostWysłany: Śro 16:04, 13 Gru 2006    Temat postu:

ajć rzeczywiście, mała pomyłka.
C.E.
PostWysłany: Śro 15:48, 13 Gru 2006    Temat postu:

Przepraszam, pomyliłem się w czytaniu. Pomyliłem piątek z początkiem.
Cytat:

8.11.2006, pierwszy raz na trasie. (po przerwie)


Na_pewno 8 listopada, a nie grudnia?
PKM&WPK
PostWysłany: Śro 15:25, 13 Gru 2006    Temat postu:

8.11.2006, pierwszy raz na trasie. (po przerwie)
C.E.
PostWysłany: Śro 15:06, 13 Gru 2006    Temat postu:

PKM&WPK napisał:
Cytat:
#231 dzisiaj na eSce jeździł. Więc może i tamte zaniedługo wyjadą.


#231 od piątku jeździ już z jaworznickimi rejestracjami.


Chodziło Ci o początek tygodnia rzecz jasna?
PKM&WPK
PostWysłany: Śro 7:56, 13 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
#231 dzisiaj na eSce jeździł. Więc może i tamte zaniedługo wyjadą.


#231 od piątku jeździ już z jaworznickimi rejestracjami.
Witja
PostWysłany: Wto 22:37, 12 Gru 2006    Temat postu:

Wiem,wiem Smile Nie mniej jednak kiedyś admin (Kisiel) twierdził, że nie ma możliwości "calić" tematów, więc raczej nie da się złączyć...
Nie mniej jednak faktycznie można w tamtym dziale (awarie) pisać tylko o awariach - jak np w PKM Sosnowiec, choć i tam czasem różnie nam to wychodzi...
C.E.
PostWysłany: Wto 22:13, 12 Gru 2006    Temat postu:

Proponuję zjednowątkować te tematy, bo pisałeś w niewłaściwym, ja też potem napisałem w niewłaściwym i się zrobił nieporządek.
Witja
PostWysłany: Wto 21:42, 12 Gru 2006    Temat postu:

C.E.: Przecież pisałem, że #231 na S jeździł...
seba 18
PostWysłany: Wto 20:54, 12 Gru 2006    Temat postu:

#234 sie dziś zrombał na osiedlu. Od łubowca już z nim było coś nie tak i dojechał tylko do osiedla stałego. kurs o godzinie14:35 z mysłowic.

Coś jeszcze dodać? Evil or Very Mad
C.E.
PostWysłany: Wto 20:39, 12 Gru 2006    Temat postu:

#231 dzisiaj na eSce jeździł. Więc może i tamte zaniedługo wyjadą.
seba 18
PostWysłany: Wto 17:55, 12 Gru 2006    Temat postu:

wie ktoś kiedy zaczną kursować many #215,#216. Już długo coś ich niema
C.E.
PostWysłany: Nie 9:13, 10 Gru 2006    Temat postu:

http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-22450.html

Przeglądając zdjęcia na TWB natrafiłem na autobus, który teraz jeździ u pana Rzenno w Stanpaul-Busie. Wcześniej ten autobus pojawiał się jako rezerwa na jaworznickiej linii 368. Linia ta obsługiwana była przez firmę Omkris. Tabor tej firmy w tamtym czasie to: #01 - M11; #02 - IK260; #03 - L11/2 (właśnie ten na zdjęciu). Można powiedzieć co to były za czasy... Smile 368 kursował od 5:00 do 22:45 (15 kursów) co godzinę w dni robocze i od 5:00 do 15:45 (10 kursów) w dni wolne także, co godzinę. Obecnie 368 ma w dni robocze (8 kursów), w sobote nie ma ani jednego, a w niedzielę są tylko 2 kursy.

Czy ktokolwiek z was wie coś na temat linii 327 bądź 337?
ZeFt
PostWysłany: Sob 20:09, 09 Gru 2006    Temat postu:

Skończcie to już!

Nie rozumiem o co całe zamieszanie. Póki co nie widziałem na tym forum jakiegoś regulaminu zabraniającego wyrażania swego zdania. Wniosek jest prosty - każdy ma do zdania prawo, a zatem dyskutujmy rzeczowo. C.E. ma prawo wyrażać swoje opinie bez względu na to czy uważacie go za malkontenta czy za kogoś tam. Jego argumenty możecie zbijać swoimi, a nie powtarzać w kółko razem, po kolei to samo.
aso
PostWysłany: Sob 17:04, 09 Gru 2006    Temat postu:

C.E. napisał:
I w pewnym sensie rozumiem, w końcu jeżeli ktoś skrytykuje PKM (choć nie zawsze i z pewnym dystansem) to musi zostać ośmieszony.


Mamy rozumieć, że Jaśnie Pan Hrabia ma zawsze rację, a uwagi należy wykonywać z pokornością Jana?
C.E.
PostWysłany: Sob 9:13, 09 Gru 2006    Temat postu:

Moje wypowiedzi są zrozumiałe. Śmiać się może ten co ich nie rozumie. Poza tym, dla ciebie każdy temat dobry, żeby mi dopiec. I w pewnym sensie rozumiem, w końcu jeżeli ktoś skrytykuje PKM (choć nie zawsze i z pewnym dystansem) to musi zostać ośmieszony. Tak naprawdę nawet nie umiał byś przytoczyć wypowiedzi, która jest śmieszna. Poza opisaną przeze mnie co było odpowiedzią na twoją śmieszną wypowiedź.
PKM&WPK
PostWysłany: Pią 20:19, 08 Gru 2006    Temat postu:

Ho! Żeby Ciebie C.E. nie zaczęli tu wszyscy wyśmiewać, bo swoimi wypowiedziami to chyba się o to aż prosisz. Po prostu... bez komenta...
Missio5
PostWysłany: Pią 13:57, 08 Gru 2006    Temat postu:

Alojz wypowiedzi C.E. najlepiej nie komentować bo on i tak wie wszystko najlepiej.
Dave
PostWysłany: Pią 13:45, 08 Gru 2006    Temat postu:

Spokój do cholery już!! Evil or Very Mad
C.E.
PostWysłany: Pią 13:32, 08 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
Sens? To zdanie to jeden wielki bezsens! Wg. tego co piszesz Ikarusy wróciły w IV RP zaś w III jeździły same zachodnie.


Jesteś w wielkim błędzie. Spróbuje podjąć się wytłumaczenia ci, dlaczego. Lecz może to być trudne.

Więc:
PKM&WPK napisał:
Cytat:
Dlatego: „Ikarus – podstawą taborową IV RP!”

Ja skwitowałem to w ten sposób:
Cytat:
Rzecz jasna między komuną (Ikarus), a IV RP (Ikarus), mieliśmy trochę III RP w Jaworznie typu: Scania, Man, Mercedes.... Smile

Co było odpowiedzią z nutką sarkazmu i ironii.

Co do tego zarzutu:
Cytat:
zaś w III jeździły same zachodnie.

Specjalnie pogrubiłem ci słowo "trochę" w mojej wypowiedzi, abyś je zauważył.

Cała ta wypowiedź była komiczna i dość zrozumiała, miała ona na celu takie zironiowanie i wyśmianie poglądu PKM&WPK. Nie wiem co tu jeszcze jest bez sensu. Wypowiedź miała się obejść w granicach uśmiechu, a ty niestety nie umiesz tego zrozumieć.
Cytat:

Człowieku czepiać się o pisownie to możesz zbanowanego aniołka[ileś tam], ale mnie raczej nie


Nie czepiał bym się nawet "zbanowanego aniołka", ale gdy ty zarzucasz mi błąd w niewłaściwym użyciu emotikona, ja również zarzuciłem ci te błędy które dostrzegłem w twojej wypowiedzi. I znów mogę ci to zarzucić bo zamiast kropki stosujesz emotikone.
Szfagier Alojz
PostWysłany: Pią 12:41, 08 Gru 2006    Temat postu:

C.E. napisał:
Ogólny sens zdania na to sugerował. Tam nie musiałoby być, żadnego emotikona.

Sens? To zdanie to jeden wielki bezsens! Wg. tego co piszesz Ikarusy wróciły w IV RP zaś w III jeździły same zachodnie.

C.E. napisał:
Skoro sugerujesz abym inaczej to oznaczał to ja też dam ci małą propozycje, abyś używał środków interpunkcyjnych, a nie zastępował ich przez emotikony.

Człowieku czepiać się o pisownie to możesz zbanowanego aniołka[ileś tam], ale mnie raczej nie Neutral
C.E.
PostWysłany: Pią 12:07, 08 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
Rozbawiłeś mnie Very Happy Jak mam czegoś nie brać na poważnie to daj Wink a nie Smile Uśmiechnąć sie zawsze można.


Ogólny sens zdania na to sugerował. Tam nie musiałoby być, żadnego emotikona. Skoro sugerujesz abym inaczej to oznaczał to ja też dam ci małą propozycje, abyś używał środków interpunkcyjnych, a nie zastępował ich przez emotikony.
Szfagier Alojz
PostWysłany: Czw 19:25, 07 Gru 2006    Temat postu:

Rozbawiłeś mnie Very Happy Jak mam czegoś nie brać na poważnie to daj Wink a nie Smile Uśmiechnąć sie zawsze można.
C.E.
PostWysłany: Czw 16:00, 07 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
Bosh C.E. co Ty za brednie wygadujesz :/


Przykro mi, nie zamierzam zmieniać nicku na jakiegoś "bosha" jakoś tak by nie pasowało. Brzmi jak wiertarka jakaś.

Po drugie zdań tego typu jak to, o które oskarżasz mnie, że są bredniami nie bierze się poważnie, co sugeruje nawet uśmieszek zamieszczony na końcu.
PKM&WPK
PostWysłany: Czw 15:47, 07 Gru 2006    Temat postu:

Zdarzednie miało miejsce 12.10.2006

(#216)
http://img396.imageshack.us/my.php?image=gfln2.jpg
Szfagier Alojz
PostWysłany: Czw 13:01, 07 Gru 2006    Temat postu:

Bosh C.E. co Ty za brednie wygadujesz :/
C.E.
PostWysłany: Śro 22:25, 06 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
Dlatego: „Ikarus – podstawą taborową IV RP!”


Rzecz jasna między komuną (Ikarus), a IV RP (Ikarus), mieliśmy trochę III RP w Jaworznie typu: Scania, Man, Mercedes.... Smile
ZeFt
PostWysłany: Śro 22:17, 06 Gru 2006    Temat postu:

Co to za wypadek #216?

#215 ciągle czeka na naprawę mordki?
PKM&WPK
PostWysłany: Śro 20:34, 06 Gru 2006    Temat postu:

Sprawa jest bardzo prosta...
#215, #216-> Naprawa powypadkowa.
#231-> Sprawny, ale musi czekać na załatwienie urzędowych formalności.
#235, Brak małego pier*** od drzwi, który go wstrzymuje (jest oczywiście już przemalowany i oklejony)
#237 powinien wyjść koło przyszłego Poniedziałku (lub może troszkę później)

W między czasie zawsze dochodzi oczywiście do drobniejszych awarii, które wstrzymują wozy w zajezdni.

Dlatego: „Ikarus – podstawą taborową IV RP!” Razz
C.E.
PostWysłany: Śro 19:41, 06 Gru 2006    Temat postu:

#215, #216, #231 - nie widziałem ich od baaaaaaardzo dawna. Co to jakaś choroba gatunkowa MANów? Dziwne, że krótkie jeszcze jeżdżą. Jeszcze pytanie odnośnie #235, bo nie widać go, że wyjechał, a #236 jeździ.
ZeFt
PostWysłany: Śro 19:18, 06 Gru 2006    Temat postu:

Też się dziwiłem - widziałem #223 dziś na E, nie wiem co się dzieje z niskim przegubami, ale - na 314, który popołudniu ma odjazd z Elektrownii od kilku dni jeździ też Ikarus (najczęściej jeździł MAN) i tak samo na 321bis dziś #230
Tabor_C
PostWysłany: Śro 19:18, 06 Gru 2006    Temat postu:

C.E. napisał:
Co jest z taborem C?


Spoko nie pękaj, żyje
C.E.
PostWysłany: Śro 17:17, 06 Gru 2006    Temat postu:

Co jest z taborem C? Myślałem, że to pojedyńczy przypadek jak widziałem SJ02042 na E wczoraj. Dzisiaj zaś na E jeździł #223. Na Jotce przyjechał #103. Cóż się dzieje z nowszymi busami wielkopojemnymi? Tyle awarii?
PKM&WPK
PostWysłany: Czw 18:09, 30 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:
W Ikarku #103 też nie działały dziś wyświetlacze.


Awaria polegała raczej na przyzwyczajeniach kierowcy ze #178 do jazdy bezwyświetlaczowej. Sam się zdziwiłem jak go widziałem pod elektrownią o 15:05.
Tabor_C
PostWysłany: Śro 21:17, 29 Lis 2006    Temat postu:

To raczej nie działa na takiej zasadzie.
C.E.
PostWysłany: Śro 19:14, 29 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:
Skoro był zepsuty to jak przyjechał?


Pewno go gdzieś po drodze naprawiali, że przyjechał z takim opóźnieniem. Zastosowałem przymiotnik zepsuty. Bo był napewno tyle co po jakiejś awarii.
jacekso
PostWysłany: Śro 15:57, 29 Lis 2006    Temat postu:

Jakiegoś przegubowego MAN-a czy Neoplana z PKM Jaworzno widziałem dziś ok. 11:30 na DK86 przy skrzyżowaniu z Piłsudskiego w Będzinie. Kierował się na północ.
ZeFt
PostWysłany: Śro 15:45, 29 Lis 2006    Temat postu:

W Ikarku #103 też nie działały dziś wyświetlacze.
Tabor_C
PostWysłany: Śro 15:43, 29 Lis 2006    Temat postu:

Skoro był zepsuty to jak przyjechał?
C.E.
PostWysłany: Śro 15:40, 29 Lis 2006    Temat postu:

A dziś zepsuty mig #159 który zamiast 13:36 przyjechał 14:06. EHHHHHHH!!
Witja
PostWysłany: Wto 22:48, 28 Lis 2006    Temat postu:

Dzisiaj na eSce jeździ też Volvo #223 z zepsutym bocznym wyświetlaczem.
kisiel_01
PostWysłany: Wto 16:34, 28 Lis 2006    Temat postu:

C.E. napisał:
Na szczęście moje są to Volva, a nie migi. Ja nie narzekam, bo dla mnie to lepiej.

Naprawdę?
C.E.
PostWysłany: Wto 16:32, 28 Lis 2006    Temat postu:

Widziałem tego miga rano o 7:40 na pocztowej. Sam się dziwiłem, co oni posłali na 321Bis. Na Sce też jeżdżą same krótkie, wczoraj i dziś 4/5 to solówki. Na szczęście moje są to Volva, a nie migi. Ja nie narzekam, bo dla mnie to lepiej. Ikarusy na E i A śmigają. Tak samo Neoplany w większości na J i E. Ciekaw jestem gdzie są teraz #215 i #216 bo ich dawno nie widziałem.
ZeFt
PostWysłany: Wto 16:28, 28 Lis 2006    Temat postu:

Mnie za to z rana nerwy brały, bo na 321bis na elektrownie jechał Jelcz M11, spóźniony kilkanaście minut. Pewnie jakaś awaria piętrusa albo problemy z taborem, w każdym bądź razie na przystanku Urząd Skarbowy ledwo wbiłem się do miga i całą drogę stałem na jednej nodze. Wiele osób poprostu nie weszło do autobusu.
C.E.
PostWysłany: Wto 15:55, 28 Lis 2006    Temat postu:

Sam nie wiem jak to możliwe ale w jednym kursie 9:29 z Cezarówki Dolnej na 368 pojawił się Solaris w dniu wczorajszym. Z kolei dziś PKM wspaniale uderzył w moje gusta dając mi na linie którymi jeżdże: #227, #218, #221. Brawo za Volva na 368 oraz S.
PKM&WPK
PostWysłany: Pią 16:39, 24 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:
czy może ktoś wie czy E wróci na dawną trase?

Ano wróci.
C.E.
PostWysłany: Pią 15:55, 24 Lis 2006    Temat postu:

Nareszcie otworzyli zupełnie drogę na Niwce. Mam pytanie, czy może ktoś wie czy E wróci na dawną trase?
C.E.
PostWysłany: Czw 21:15, 23 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:
Noo, dzisiaj na linii S śmiga Neoplan #232. A więc C.E. powinien być choć trochę zadowolony... Chyba że znowu trafił na miga #162


Trafiłem na #078 rano i #232 po południu. Więc zadowolony moge być. No może by tak jeszcze rano jakiś #231 jechał Smile.
Witja
PostWysłany: Czw 19:01, 23 Lis 2006    Temat postu:

aso napisał:
C.E. napisał:
#162 już od paru dni jeździ, ale już mi się nie chce o tym wypisywać. Bo coraz mniej widzę tych niskaczy na S. Wczoraj jeździł tylko jeden niski autobus. #214. Reszta to: 2x Ikar + 2x Mig. Tylko nie prowadźcie już żadnej rozmowy na ten temat. Wierze, że jak wyjadą Neoplany to będą jeździć na S.


A my wierzymy, że Jaśnie Pan Hrabia, będzie kiedyś w lepszym nastroju.

Noo, dzisiaj na linii S śmiga Neoplan #232. A więc C.E. powinien być choć trochę zadowolony... Chyba że znowu trafił na miga #162 Very Happy
kisiel_01
PostWysłany: Czw 16:05, 23 Lis 2006    Temat postu:

Za "parę lat" Berlin będzie się pozbywał ND313 Razz
PKM&WPK
PostWysłany: Czw 15:37, 23 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:
Ktoś tu też ostatnio pisał że fajnie było by gdyby Pkm sprowadził kilka piętrusów z Berlina i Linia A była wyłącznie przez nie obsługiwana. Według mnie idealne były by 2 sztuki Man-ów Nd202 maja 3 pary drzwi i na pewno wymiana pasażerów następowała by szybciej a 2 sztuki na pewno by wystarczyły do obsługi powyższej linii. Może się kiedyś tego doczekamy


Po prostu, "jaworznickiej tradycji piętrusów" nie da się kontynuować w oparciu o SD202. Dlatego ND202 wydaje się idealne. Pewnie też niemało kosztuje... Na 3 zadania z A w sam raz. Myślę jednak, że do zakupu piętrusów raczej nie dojdzie. Przeguby są jednak dużo praktyczniejsze. Można je wykorzystać na każdej niemal linii. Wystarczy że ot np. będzie jakiś objazd na A, albo na jej trasie ktoś wpadnie na pomysł postawienia magicznej kładeczki i piętrusy będzie można odstawić pod płot.
Missio5
PostWysłany: Czw 14:09, 23 Lis 2006    Temat postu:

Jakby Fudała dalej był prezesem to byśmy dziś nadal jeździli sypiącymi się migami i ikarkami.


Ktoś tu też ostatnio pisał, że fajnie by było, gdyby PKM sprowadził kilka piętrusów z Berlina i linia "A" była wyłącznie przez nie obsługiwana. Według mnie idealne były by 2 sztuki Man-ów Nd202 - mają 3 pary drzwi i na pewno wymiana pasażerów następowała by szybciej, a 2 sztuki na pewno by wystarczyły do obsługi powyższej linii. Może się kiedyś tego doczekamy Smile
ZeFt
PostWysłany: Czw 13:32, 23 Lis 2006    Temat postu:

Fudała to były prezes PKM. Na szczęście już nim nie jest i właśnie dlatego PKM się rozwija.
aso
PostWysłany: Czw 1:28, 23 Lis 2006    Temat postu:

C.E. napisał:
#162 już od paru dni jeździ, ale już mi się nie chce o tym wypisywać. Bo coraz mniej widzę tych niskaczy na S. Wczoraj jeździł tylko jeden niski autobus. #214. Reszta to: 2x Ikar + 2x Mig. Tylko nie prowadźcie już żadnej rozmowy na ten temat. Wierze, że jak wyjadą Neoplany to będą jeździć na S.


A my wierzymy, że Jaśnie Pan Hrabia, będzie kiedyś w lepszym nastroju.
Witja
PostWysłany: Śro 23:23, 22 Lis 2006    Temat postu:

Prezes PKM Jaworzno ma kłopoty...
http://www.sosnowiec.naszemiasto.pl/wydarzenia/670479.html
Missio5
PostWysłany: Śro 15:18, 22 Lis 2006    Temat postu:

Dziś miałem okazje jechać za jednym w Neoplanów na linii A autostrada i przyznam że kierowca akurat dość szybko jechał od momentu wyjazdu na A4 cały czas 100 km/h a ja za nim Very Happy
C.E.
PostWysłany: Wto 16:50, 21 Lis 2006    Temat postu:

#162 już od paru dni jeździ, ale już mi się nie chce o tym wypisywać. Bo coraz mniej widzę tych niskaczy na S. Wczoraj jeździł tylko jeden niski autobus. #214. Reszta to: 2x Ikar + 2x Mig. Tylko nie prowadźcie już żadnej rozmowy na ten temat. Wierze, że jak wyjadą Neoplany to będą jeździć na S.
Witja
PostWysłany: Wto 15:50, 21 Lis 2006    Temat postu:

A tak w ramach "ciekawostek" Wink Dziś rano na E jechał Mig #154. Czyżby znowu jakieś poważne problemy z przegubami?
Popołudniu zaś na S widziany #162.
PKM&WPK
PostWysłany: Wto 14:54, 21 Lis 2006    Temat postu:

Tak jak mówię... Ujdą w tłumie: 176, 177, 195. Żaden nie ma niestety już obsady, co przyczyni się do ich degradacji. Na kasację pojazdu nie wpływa ot nagle jakiś, kogoś pomysł tylko stan techniczny. Przychodzi rejestracja, diagnosta ogląda bardzo dokładnie pojazd, wypisuje usterki i przedstawia je warsztatowi. Następnie trzeba orzeknąć czy np. "koszt naprawy nie przekracza wartości". Na tej podstawie auto jest lub nie dopuszczane do ruchu linowego. Prosty przykład: #178 przeszedł niedawno pomyślnie badanie technicznie, nie miał wielu poważnych usterek, został doprowadzony do porządku, zarejestrowany i jeździ. Oczywiście nie można wykluczyć, że któremuś nie zdarzy się jakiś wypadek i czy nie wpłynie on na decyzję o kasacji. Jedno jest pewne, sprawny autobus, mający swoją wartość i nadający się do ruchu raczej zlikwidowany nie będzie.
ZeFt
PostWysłany: Wto 13:01, 21 Lis 2006    Temat postu:

Zgadzam się z tobą PKM&WPK. Jeśli chodzi o praktyczność typu wstawienie wózka czy pojemność może i nie jest najlepiej. Natomiast na liniach taki właśnie jak A czy 321, gdzie na każdym przystanku ludzie tylko wchodzą, a na ostatnim wysiadają jest to super rozwiązanie.

A co do ich stanu, to myśle że najgorszy jest ten z zaspawana tylną szybą (nie pamiętam numer). Jeżdze piętrusami codzień i kilka z nich jest wcale nie dobitych i nadawałyby sięjeszcze do jazdy.
PKM&WPK
PostWysłany: Wto 7:53, 21 Lis 2006    Temat postu:

Piętrusy może i jakimś symbolem miasta są, ale te obecne prawie w 100% do jazdy się nie nadają. Są głośne, łamią się, są mocno zniszczone w środku jak i na zewnątrz. Zabierają NAJMNIEJ ze wszystkich wielkopojemnych we flocie. Mają słabą wymianę pasażerów i nieprzestronne wnętrze. W takim np. #195 dwa wózki mają ogromny problem się zmieścić. Moim zdaniem jedynym sensownym posunięciem byłby zakup maksymalnie 2-3 pięterek z Berlina, specjalnie na A (mała liczba przystanków). Uczynić tą linię z założenia "piętrową". Na Jotkach przy obecnych napełnieniach SD202 to porażka… Na szczęście już tam nie wrócą.
Witja
PostWysłany: Pon 21:24, 20 Lis 2006    Temat postu:

Nie mniej jednak powszechnie wiadomo, że piętrusy są już mocno zajechane i dalsza eksploatacja 20 letniego piętrusa nie ma sensu. I patrzęc realnie, z punktu widzenia zarządu PKM Jaworzno, pierwsze pojazdy do kasacji w ich flocie to właśnie piętrowe Many. I niestety fakt, że są symbolem miasta nie ma większego znaczenia. Dla PKMu Neoplan jest tak samo (albo i bardziej) pojemny niż piętrus, więc będzie eksploatował te pojazdy a nie 20 letnie, acz lubiane, piętrusy.
ZeFt
PostWysłany: Pon 21:16, 20 Lis 2006    Temat postu:

Już niejednokrotnie mówiłem, że dziwi i boli decyzja PKM-u odnośnie piętrusów. Nie tylko MKM-ów, ale także mieszkańców. Wiem, bo rozmawiałem z wieloma ludźmi na ten temat i byli zawiedzeni. Są wygodne, atrakcyjne, przestronne i przyjemne. Stały się symbolem miasta i wszyscy się do nich przywiązali. Zbrodnia!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group