Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 10:30, 20 Kwi 2007    Temat postu:

http://Natalie-Portman-anal-action.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1246864
kisiel_01
PostWysłany: Pią 9:53, 28 Lip 2006    Temat postu:

Co racja to racja - ważne że "funkiel nówka" a nie, że buda połączona z podłogą taśmą izolacyjną Very Happy
Tabor_C
PostWysłany: Pią 9:16, 28 Lip 2006    Temat postu:

No cóż.. już wole przynajmniej nowe te gnioty niż stodwudziestki w których nie wiadomo czy za chwile nie wylece przez dziure w podłodze..
kisiel_01
PostWysłany: Czw 23:44, 27 Lip 2006    Temat postu:

Więcej gniotów w DG i Zagórzu Very HappyVery HappyVery Happy
Tabor_C
PostWysłany: Czw 21:29, 27 Lip 2006    Temat postu:

W sumie nie byłoby to najgorsze rozwiązanie Wink
kisiel_01
PostWysłany: Czw 21:10, 27 Lip 2006    Temat postu:

No niby 09-018 + 027-031+040 -> tak się mówiło jeszcze kilka tygodni temu...
Dave
PostWysłany: Wto 18:13, 25 Lip 2006    Temat postu:

A to już ktoś o tym gadał, chyba Kisiel czy ktoś...Wink
Zobaczymy...
Tabor_C
PostWysłany: Wto 15:15, 25 Lip 2006    Temat postu:

Kolejna zasłyszana teoria mówi, że zrezygnowano z NG stodwudziestek. Po przyjściu tej nowej partii wozów 09-018 mają zostać przerzucone do Będzina.
Tabor_C
PostWysłany: Śro 13:25, 19 Lip 2006    Temat postu:

Te z D10 tak potrafią bez większego wysiłku właśnie. To sa najlepsze krótkie wozy z Gołonoga!
Dave
PostWysłany: Śro 9:39, 19 Lip 2006    Temat postu:

5-cio czy 6-cio biegowe (uparciuchy Twisted Evil ) to ja chcę, żeby te MIGi jeździły jak dawniej - do dechy i 100 km/h na liczniku Exclamation
Tabor_C
PostWysłany: Wto 22:13, 18 Lip 2006    Temat postu:

Szkoda troche że w 1588 sie nie ostała piątka bo te sześciobiegowe sprzęty fajnie chodzą dosyć.
kisiel_01
PostWysłany: Wto 22:04, 18 Lip 2006    Temat postu:

2650 ma na pewno piątkę - ale np w 2657 została szóstka
Tabor_C
PostWysłany: Wto 21:28, 18 Lip 2006    Temat postu:

Teraz duzo już sie nie ostało sześciobiegowych bo często je wymieniali na piątki po jakichś awariach.
Dave
PostWysłany: Wto 21:24, 18 Lip 2006    Temat postu:

W #016 są z przodu odskokowe drzwi?? Shocked
Nie wierzę! Jak? Takie, jak w MANie z PUPy w tym bodaj 053?

Noo dobra, w kazdym razie te Migi przed NG wszystkie, jak jechały na trasie miały takei same przełożenia - póki osobiście nie sprawdzę, to nie uwierzę, że mają różną ilość biegów :>
kisiel_01
PostWysłany: Wto 17:51, 18 Lip 2006    Temat postu:

Kierowcy z 2659 na swoim wozie często (wręcz prawie zawsze) ruszają z trójki - reszta zwykle z dwójki (pamiętam, że na 2661 nie dało się swego czasu ruszyć z trójki bo gasł).
Tabor_C
PostWysłany: Wto 16:31, 18 Lip 2006    Temat postu:

Dave napisał:
Maciek! Shocked Witamy! Laughing
Ja tam zawsze jak jeździłem starymi M11, to każda miałą tak samo - czyli miały równą ilość biegów, a ta równa się 5 - chyba, że ZAWSZE kiermani ruszali z 2-ki - no to wtedy miały 6 biegów Razz


Są i sześcio i pięciobiegowe, a kierowcy czasem nawet z trójki ruszają - szczególnie w sześciobiegowych.
Witja
PostWysłany: Wto 14:33, 18 Lip 2006    Temat postu:

Tak w sumie nie wiedziałem gdzie to napisać, to piszę tu:
W jedynym Jelczu 120M, który się ostał w PKM Sosnowiec z odskokowymi drzwiami kierowcy (#016) zabudowano kabinę i teraz jest z przodu taka czarna chyba dykta.
PS. Kisiel, przegrałeś Razz
Dave
PostWysłany: Wto 13:46, 18 Lip 2006    Temat postu:

Maciek! Shocked Witamy! Laughing
Ja tam zawsze jak jeździłem starymi M11, to każda miałą tak samo - czyli miały równą ilość biegów, a ta równa się 5 - chyba, że ZAWSZE kiermani ruszali z 2-ki - no to wtedy miały 6 biegów Razz
Maciek
PostWysłany: Wto 10:27, 18 Lip 2006    Temat postu:

Z D10 miały sześciobiegowe skrzynie.
Dave
PostWysłany: Nie 23:01, 19 Mar 2006    Temat postu:

Hmmm, mi się wydaje, że stare wersje silników to wszystkie miały 5 biegów, dopiero po NG niektóre mają 6 (te chroboczące, RABA-MAN chyba...)
Tabor_C
PostWysłany: Nie 16:21, 19 Mar 2006    Temat postu:

Gołonoskie też coponiektóre je mają bo sie z*ebały i powymieniali na piątki - podobnie jak w 1588.
kisiel_01
PostWysłany: Nie 15:38, 19 Mar 2006    Temat postu:

ale np 2650 ma teraz pięciobiegową skrzynię
Tabor_C
PostWysłany: Nie 10:43, 19 Mar 2006    Temat postu:

26xx były sześciobiegowe wszystkie.
Dave
PostWysłany: Nie 9:30, 19 Mar 2006    Temat postu:

Migi mają 6 biegów? Tzn, jak ruszają z 2-ki, to maja, ale to wszystkie chyba miały jednakową ilość biegów... Rolling Eyes
kisiel_01
PostWysłany: Sob 23:33, 18 Mar 2006    Temat postu:

No ale np. taki 024 (drugi w kolejności) miał nie tak dawno NB (a może raczej NG. które trwało w sumie przeszło pół roku - dłużej niż 2237) - i trzyma się całkiem całkiem. 042 również przeszedł stosunkowo niedawno Naprawę Bieżącą.
Jako pierwsze zapewne pojadą największe szroty, czyli na pewno wozy z przedziału 027-031 skrajne pomijając Wink
Tabor_C
PostWysłany: Sob 23:25, 18 Mar 2006    Temat postu:

kisiel_01 napisał:
W 2001 roku jak były NG M11 to remontowane te ostatnie sztuki (seria 26xx - rocznik 1990/1991 jak dobrze pamiętam), tak więc nie wiadomo Wink


Ale z migami to całkiem inna sprawa. Wiadomo że wszystkich ich nie dało rady wyremontować więc w pierwszej kolejności chcieli uratować te najnowsze i sześciobiegowe... Stodwudziestki będą remontować wszystkie pewnie więc zaczną od najstarszych...
kisiel_01
PostWysłany: Sob 23:11, 18 Mar 2006    Temat postu:

048 i 049 też mają panoramiczną szybę Razz
Nie wiem, czy by była zamiana 4za3, czy 3za3 - ciekawe, czy w ogóle będzie miała ona miejsce. Wszak nie od dziś mówi się, że to w Będzinie mają być MAN'y, w Sosnowcu Solarisy a w DG... to chyba oczywiste Confused
Witja
PostWysłany: Sob 23:04, 18 Mar 2006    Temat postu:

No jak ktoś woli 4x120M od 3xNL262 to też ma chyba nie pokolei Wink
Dave
PostWysłany: Sob 22:53, 18 Mar 2006    Temat postu:

To chyba oczywiste, inne posunięcia świadczyłyby o tym, ze ktoś ma nie pokolei w głowie Rolling Eyes
W końcu tak od 050 wzwyż 120-tki maja się jeszcze całkiem nieźle Razz
Witja
PostWysłany: Sob 22:44, 18 Mar 2006    Temat postu:

Nie mniej jednak teraz wydaje mi się, że najpierw do NG pójdą wozy z numerkami 02x.
kisiel_01
PostWysłany: Sob 22:41, 18 Mar 2006    Temat postu:

W 2001 roku jak były NG M11 to remontowane te ostatnie sztuki (seria 26xx - rocznik 1990/1991 jak dobrze pamiętam), tak więc nie wiadomo Wink
Náměsíčník
PostWysłany: Sob 15:24, 18 Mar 2006    Temat postu:

Czyli nieprędko. Te z panoramiczną szybą chyba będą remontowane, co logiczne, w ostatniej kolejności
kisiel_01
PostWysłany: Sob 12:09, 18 Mar 2006    Temat postu:

Wywnioskowałem, że po wyremontowaniu - a jak naprawdę będzie, to sam jestem ciekaw.
Náměsíčník
PostWysłany: Sob 11:27, 18 Mar 2006    Temat postu:

A kiedy miałaby nastąpić ta wymiana? Teraz czy po wyremontowaniu tych Jelczy?
Dave
PostWysłany: Czw 22:08, 16 Mar 2006    Temat postu:

Idioci...takich MANów sie pozbywać za 120-tki o podobnym wieku?? Evil or Very Mad
A Dąbrowa jak zwykle g... Evil or Very Mad
kisiel_01
PostWysłany: Czw 21:10, 16 Mar 2006    Temat postu:

Dowiedziałem się dziś, że w związku NG stodwudziestek planowane są roszady taboru. Mówi się, że z Będzina do Zagórza mają przyjść trzy z czterech stodwudziestek z panoramiczną szybą z przodu (049, 052, 055, 059) w zamian za trzy ex. berlińczyki.
Wprawdzie dalej jest tylko ogłoszenie o przetargu, ale mówi się, że do stodwudziestek będzie wsadzany nowy silnik spełniający normy spalin EURO. Może jeszcze automata wsadzą i powstanie 120 MM/2? Razz
Náměsíčník
PostWysłany: Wto 22:51, 14 Mar 2006    Temat postu: 2. przetarg na naprawy głowne Jelczy 120M

Z bliżej nieznanych mi przyczyn nie rozstrzygnięto ogłoszonego jakiś czas przetargu na remonty 37 szt. Jelczy. 10 marca ukazało się kolejne ogłoszenie o przetargu na naprawy główne. Szczegóły:
http://www.bip.pkm.pl/Dokumenty/og21.pdf

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group